Beantwoord

Natte Droom

  • 5 January 2020
  • 10 reacties
  • 2015 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi laat ik me voorstellen: Mijn naam is Ben (Niet echte naam) en ik heb laatst een 2e natte droom gehad. Van een vriendin van mijn zusje😬. Wat moet ik doen? En is een tweede natte droom normaal?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 January 2020, 00:42

Bekijk origineel

10 reacties

Badge

Tom hier (13) (niet mijn chte naam). Heb zelf ok wel eens een natte droom dus vaker dan een keer het is niet erg. Maak je geen zorgen het is normaal. Is wel vervelend als het gebeurd.

Mensen Die dicht bij je staan en dan een verhaal die met seks te maken heeft zijn meestal gewoon wat opwindiger. Je hoeft hier niks over te denken. Het is enkel een droom

Reputatie 1
Badge +1

Tom hier (13) (niet mijn chte naam). Heb zelf ok wel eens een natte droom dus vaker dan een keer het is niet erg. Maak je geen zorgen het is normaal. Is wel vervelend als het gebeurd.

Bedankt voor het antwoord.

Reputatie 1
Badge +1

Mensen Die dicht bij je staan en dan een verhaal die met seks te maken heeft zijn meestal gewoon wat opwindiger. Je hoeft hier niks over te denken. Het is enkel een droom

En jij ook bedankt!

Badge +1

heb juist hetzelfde gehad alleen ik ben dirk 17 ni echte naam, maar de vriendin van mijn zus is 5 jaar jonger dan mij dus ik vind mijn droom een probleem 

Ik heb nog nooit een natte droom gehad en ik slaap altijd naakt🤔

Het kan komen doordat je een tijdje niet afgetrokken hebt. Daardoor komt er (te) veel sperma in je ballen. Dat moet er toch uit…. dus daardoor kan je een (extra) natte droom krijgen…

 

groetjes

iemand van 14

Het schijnt dat als je regelmatig aftrekt, dan je dan minder kans hebt op een natte droom….

Badge

Hallo ik ben 15 jaar oud maar heb nog nooit een natte droom gehad, maar ik denk dat de oorzaak is omdat ik bijna elke dag en nog steeds soms (meeste dagen) me masturbeer. Toen ik begon met me te masturberen kwam er geen sperma uit omdat ik nog te jong was. Maar na een tijdje begon er wel wat sperma uit te komen en nu komt er gewoon of wanneer ik zeer opgewonden ben veel sperma. Ik weet niet of dat de oorzaak is waardoor ik geen natte droom heb meegemaakt. Ik vind het wel spijtig want iedereen zegt dat het een geweldige gevoel is. Ik zou dag ook graag willen meemaken. Maar ja nu gaat het niet meer.

Ik heb precies hetzelfde isaque,

Ik wil heel graag een natte droom, maar ik krijg het gewoon niet.

Ik ga nu proberen zolang mogelijk niet af te trekken en naakt slapen.

Maar nu op de tweede dag al, ik ben zo ongelofelijk geil. Ik kan mijn lul gewoon niet loslaten.

Misschien heeft iemand een tip?

 

Reageer