Vraag

Natte droom

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 1439 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Yoo,

Twee dagen geleden had ik best wel een geile droom, ik droomde dat ik klaarkwam met een ander persoon. Wie? Geen flauw idee haha. Ik werd na die droom ook al vrij snel wakker gemaakt door mijn wekker alleen toen ik wakker werd was mijn onderbroek dus nat.. Ik trek me bijna elke dag wel af en dan krijg je toch minder snel een natte droom? Mijn bed was niet nat en mijn onderbroek maar een beetje eigenlijk. Heb ik een natte droom gehad?

Groetjes

5 reacties

Ja!
Hi eyy,

het kan best zijn dat je een natte droom hebt gehad, maar volgens mij kan het ook gwn komen doordat je alleen geil bent geweest tijdens je slaap.

Ik bedoel, als ik een leuke jongen zie (ja, ik ben gay) dan kan ik ook opgewonden raken door hem en dan kan er ook al geil uit mijn piemel komen. Afhankelijk van hoelang dat duurt kan het best veel zijn en dan is mijn onderbroek ook best wel nat en mijn piemel voelt dan glibberig aan, zonder dat ik een zaadlozing hebt gehad.

Ik heb ook wel eens een natte droom gehad, maar dan was het echt dat er veel sperma uit mijn piemel was gekomen (net als bij het aftrekken) en toen moest ik zelfs het laken en onderlaken verschonen.

Dus ja, het kan dat je een natte droom hebt gehad met sperma of anders was je alleen geil en zat dat in je onderbroek.

Wat ook nog kan, is dat je misschien in je broek hebt geplast. Ik heb dat ook wel eens gehad als ik ’s morgens nodig moest plassen. Rook het naar plas? Voelde het glibberig aan?

Heb je voor deze “natte droom” al eens sperma gehad en hoeveel sperma heb je dan? Of is dit de eerste keer dat je sperma hebt?

Meer info over “natte dromen” vind je via de link:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/178060-een-natte-droom-waarom-heb-ik-dat.html


Groetjes,
M&M’s
Hi eyy,

het kan best zijn dat je een natte droom hebt gehad, maar volgens mij kan het ook gwn komen doordat je alleen geil bent geweest tijdens je slaap.

Ik bedoel, als ik een leuke jongen zie (ja, ik ben gay) dan kan ik ook opgewonden raken door hem en dan kan er ook al geil uit mijn piemel komen. Afhankelijk van hoelang dat duurt kan het best veel zijn en dan is mijn onderbroek ook best wel nat en mijn piemel voelt dan glibberig aan, zonder dat ik een zaadlozing hebt gehad.

Ik heb ook wel eens een natte droom gehad, maar dan was het echt dat er veel sperma uit mijn piemel was gekomen (net als bij het aftrekken) en toen moest ik zelfs het laken en onderlaken verschonen.

Dus ja, het kan dat je een natte droom hebt gehad met sperma of anders was je alleen geil en zat dat in je onderbroek.

Wat ook nog kan, is dat je misschien in je broek hebt geplast. Ik heb dat ook wel eens gehad als ik ’s morgens nodig moest plassen. Rook het naar plas? Voelde het glibberig aan?

Heb je voor deze “natte droom” al eens sperma gehad en hoeveel sperma heb je dan? Of is dit de eerste keer dat je sperma hebt?

Meer info over “natte dromen” vind je via de link:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/178060-een-natte-droom-waarom-heb-ik-dat.html
Groetjes,
M&M’s

Ik ben nu 15 en trek zelf regelmatig af en kom dan ook klaar . Ik spuit zelf niet heel veel sperma maar ‘t is ook weer niet heel weinig haha. En ik denk zelf niet dat ik in mijn broek heb geplast, heb ik namelijk vroeger ook amper gedaan (alleen toen ik heel klein was), maar daarna echt nooit meer dus dat zal een beetje vreemd zijn dan opeens, op je 15de. En ik voelde niet aan m’n penis in m’n broek of het glibberig was eigenlijk, alleen aan m’n boxer die ik toen aanhad.
Dan is het waarschijnlijk sperma.
Ik ben 13 en heb ook wel eens een natte droom, als ik niet met mijn plassertje speel voor slapen gaan . Ik heb nog niet te weel sperma . En na veen natte droom vind ik bij het opstaan opgedroogd sperma in mijn pamper .

Reageer