Natte droom

  • 21 September 2016
  • 8 reacties
  • 783 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb vaak in een week nattedroom meestal 2/3x per week is dat normaal (ik ben 14) en hoe verkom ik dit want als ik wakker word is mn onderbroek heel nat plakkerig en mijn balzakken en penis ook en er zit vaak nog wat sperma op hoe verkom ik dit want meestal in de morgen moet ik dan weer douche om de visgeur te voorkomen iemand helpen? en soms voel ik in me droom dat ik klaarkom dan moet ik vaak duwen in mezelf (via lichaam ofzo) en dat is ech iritant

8 reacties

quote verwijderd
Heey ESCO_B,
Ja dat is soms best wel K.
Maar als je aftrekt dan gaat het minder worden.
Als je droomt en je weet het nog dan vind ik het best wel mooi. Ik probeer dan ook in mn droom klaar te kome. Ik vind het wel mooi en ook heel erg echt. Helaas heb ik het niet meer zo vaak (als jij)
ik snap het niet echt ik ben bijna 15 en heb nog geen natte droom gehad maar kan al wel sperma krijgen is dit normaal?
Ik ben wel een meisje maar ik heb dat ook heel vaak het is normaal het hoort bij de pubertijd

Gr meisje 13
ik snap het niet echt ik ben bijna 15 en heb nog geen natte droom gehad maar kan al wel sperma krijgen is dit normaal?
Ja het is ook normaal als je geen natte dromen hebt Ongeveer de helft van de jongens heeft ze niet
Als je je aftrekt, houden de natte dromen op.
Het is normaal, het hoort bij de puberteit. Als e gaat masturberen kan het wel minder worden, want ik begrijp dat het niet altijd handig is.

• Galaxy
Alfa77 heeft gelijk! Maar voor de rest kun je er niks tegen doen!
Ik trek me gewoon af en heb er daardoor eigenlijk geen last van (Gesn problemen mee dus!) probeer je het zou ik zeggen 😉

Reageer