NAAKTSTRAND gay

  • 9 August 2022
  • 9 reacties
  • 974 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

ik ben een jongen (gay) wil graag naar naaktstrand gaan.

Zijn er nog die dit willen. gebeurd er daar ook seks ?


9 reacties

Badge +2

hy  boy 

ik ben ook en jongen ik zou het ookwillen 

maar seks word daar niet gedaan want dat is wettelijk strafbaar

kunnen we ergens prive chatten ?

 

Reputatie 3
Badge +3

kunnen we ergens prive chatten ?

 

nope kan helaas niet want je mag ook geen snapchat ofz uitwisselen :/

Zoals Josh607 al aangeeft, is het niet toegestaan om hier op het forum af te spreken of contactgegevens uit te wisselen, Forumregel 7.

En inderdaad is seks in het openbaar strafbaar.

Waar het in de topic al misgaat is dat je het naaktstrand seksualiseert. Jij betrekt meteen je seksualiteit en de vraag over seks erbij. Dit heeft niks met nudisme te maken. Naakt zijn en seks is niet hetzelfde. Als dat is waarom je naar een naaktstrand wilt, kan je beter thuis blijven.

mag men hier geen vraag stellen ? ik heb horen zeggen dat er daar seks gebeurd. ik wilde dit eens hier vragen. maar blijkbaar is dat taboe, jammer ze

Reputatie 7
Badge +5

Zoals xLisa zegt sex en naturisme/nudisme is niet hetzelfde ga eerst eens info opzoeken wat naturisme/nudisme inhoud.  Als je toch sex hebt op een naaktstrand of naaktcamping heb je een groot probleem omdat er ook “jonge” kinderen zijn

mag men hier geen vraag stellen ?

Heb ik dat gezegd? Dat maak je er nu zelf van.

maar blijkbaar is dat taboe, jammer ze

Is niet zozeer taboe, maar de connectie seks nudisme en seks is gwn niet juist. Dat is wat ik je probeerde te duidelijk te maken, maar blijkbaar valt dat niet goed. En het is dus geen taboe, het is gwn illegaal en strafbaar: Artikel 239 Wetboek van Strafrecht

Reputatie 4
Badge +3

ik ben ook steeds vaker naar een naaktstrand (ben niet per se gay), en vind het best opwindend.

ik weet helaas niet of er daar seks gebeurt

Reputatie 6
Badge +2

@boy0007,

ik denk dat het vooral spannend kan zijn als je er voor het eerst komt. Als je ook nog in de puberteit zit en misschien (nog) niet gewend om helemaal bloot te lopen tussen allemaal andere mensen die bloot zijn, kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat je een lichamelijke reactie krijgt. Jongens in de puberteit krijgen ongewild sws wel eens een stijve in de klas of op het naaktstrand of weet ik waar. Dat wil nog niet zeggen dat dat seksueel is.

Of er op een naaktstrand gesekst wordt is het antwoord: op een normaal naaktstrand hebben mensen geen seks

Sommige stranden zijn meer ontmoetingsplekken voor mensen die seks willen hebben met elkaar en wordt er wel gesekst op het strand of in de directe omgeving. Zelf heb ik dat nooit gezien, maar ik denk ook wel dat mensen die daar naartoe gaan proberen om dat niet in de openbaarheid te doen (zodat iedereen, ook die dat niet zou willen, zou kunnen zien). Die plekken zijn denk ik via 'geheime’ paadjes pas te bereiken, dus dat je echt de weg moet weten en je er anders niet zomaar kan komen.

Er zijn ook heel veel bossen en in de meeste bossen wordt er niet gesekst, maar in sommige wel. Daar kwam ik vorig jaar achter toen ik door een  bos fietste en alleen maar mannen en jongens zag lopen. Sommige half bloot en anderen bijna helemaal. Het was een homo ontmoetingsplek. Nooit geweten, terwijl ik er naar school elke dag langs fiets. Alleen was ik er nooit echt door gefietst en wat verder in het bos geweest. Ik weet nu ook dat het er overdag niet zo druk is , maar 's avonds wel. Dus, plekken waar gesekst wordt, vallen niet altijd op. Het zal wel gedeeld worden onder doelgroepen op internet/social media.

Zelf kom ik al sinds klein op het naaktstrand en heb daar nooit seks gezien.

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer