Naaktfotos sturen

  • 5 September 2018
  • 10 reacties
  • 1385 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gister vroeg iemand op insta of ik naaktfotos wou sturen ik zie geen probleem maar wat moet ik doen?

10 reacties

Hoi

Naaktfoto's sturen is niet verstandig. Je weet nooit waar die foto's terechtkomen. Vanaf het moment dat je een foto verstuurt, kan je die niet meer terughalen. Er kunnen heel nare dingen gebeuren met naaktfoto's. Ik raad je af om er te versturen.

Groetjes
Kenshin
"maar wat moet ik doen?"
Geen foto's sturen.
Letterlijk spelen met vuur is uiteindelijk veiliger...
niet doen geeft problemen
Heyy,
ik zou het absoluut niet doen!!!
Ik raad je inderdaad ook af om naaktfoto's te sturen, je gaat heel veel spijt krijgen als deze foto's uitlekken op school. Mocht je het echt heel graag willen, zou ik ervoor zorgen dat je hoofd in ieder geval niet zichtbaar is.
Dat zou ik niet doen, niet verstandig!
oh nee, doe dit alsjeblieft niet!! mijn beste vriendin had dit gedaan, de foto's kwamen uit en gingrn heel de school rond. Het feit dat diegen erom vraagt zegt al genoeg en zegt dat die jongen/meisje je niet echt leuk vind, anders zou hij/zij daar nooit om vragen. echt doe het niet want er komen alleen maar problemen van..
hee,

begin alsjeblieft niet aan naaktfoto's. Als ze rondgestuurd worden in je buurt of zoiets kan dat nare gevolgen hebben. Je weet nooit wat mensen ermee willen doen... En daarbij als je diegene niet in het echt kent is het helemaal niet verstandig want je weet nooit wat voor viezerikken er achter hun schermpje kunnen zitten. please stuur geen naaktfoto's want het kan echt nare gevolgen hebben!!! 😕🌹
Hee, ze zeggen allemaal ik de reacties dat je het niet moet doen. Maar ik zeg nou ook niet dat je het wel moet doen.het is dus zoo je weet niet waar ze kunnen belanden. Dat weet iedereen, maar als je toch iets wilt sturen. Zegt niemand nee want eigenlijk is het vrij normaal. Want zeg nou zelf het gebeurt vaak dat iets wordt doorgestuurd. Maar dan moet je ook bij jezelf denken dat wordt het ook veel NIET wordt doorgestuurd. Duss jk zall het zeker doen bij iemand die jij vertrouwd (of iemand die je niet kent). Maar wil je me dan well beloven dat je oppast. Denk gewoon goed naa of je diegene wel echt vertrouwd. Niemand mag je tegen houden. Want het is vrij normaal.

Xxxx kimmiee

P.s. dit allemaal kom uit de gedachtes van een 13 jarige moet je nagaan XD (en ja ik durf dit allemaal te zeggen want het is gewoon normaal)
Badge

Hey

 

Reageer