Vraag

Naaktfoto’s verspreiding

  • 15 June 2018
  • 3 reacties
  • 557 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 14 jaar en ik ben biseksueel, sinds 2016 heb ik verschillende videochat apps gedownload en heb ik mezelf laten zien en ging ik rukken. En als ik soms geil ben dan ga ik op omegle en dan zoek ik jongens en meisjes en ga ik op snap allemaal foto’s van Mn lul laten zien en heeel soms heb ik weleens met gezicht gedaan maar normaal doe ik dat nooit. Één keer toen ging ik op een videochat app live en ging ik helemaal naakt voor de spiegel en liet ik mezelf zien aan 30 mensen ofzo en nadat ik live ging toen was er een man die zei dat hij me had opgenomen en op internet ging zetten maar dat was 2 jaar geleden. En gisteren waren er twee jongens in Mn klas die gingen me de hele tijd uitlachen en zeiden: “hij is echt gay” toen dacht ik: WTF HEBBEN ZIJ EEN NUDE VAN ME!!!” En toen heb ik me ziekengeld en ik weet niet wat ik nu moet doen!
Help!!!

3 reacties

Heey, Ik het was misschien niet erg slim om jezelf naakt om internet te laten zien. Je weet niet wie je kunt vertrouwen of niet!! Maar je kunt het nu niet meer van internet afhalen dus je zult er denk ik mee moeten leven. Negeer die jongens anders maar, hun zouden zelf ook niet naakt op internet willen staan, hun hebben gewoon geen hart!! Veel suc6!
Ik hen trouwens ook dinsdag een gesprek met mijn mentor alleen weet ik niet wat ik moet zeggen want hij weet er niks van
Hi Qwertyd,

het beste sta je op zijn minst onherkenbaar op naaktfoto’s die je verspreid, want er zit altijd een risico aan dat ze in verkeerde handen komen en dat iemand je er mee lastig gaat vallen.

Of die jongens een naaktfoto van jou gezien hebben is de vraag, Misschien vinden ze je gewoon gay om hoe je je gedraagt of misschien schelden ze iedereen uit voor gay omdat ze geen leven hebben.

Ik denk dat de kans (heel) klein is dat ze een naaktfoto hebben (gezien).
Hebben ze dat gezegd of neem jij het alleen aan dat ze jou bloot hebben gezien op een foto of site?

Wat je tegen je mentor kunt zeggen is dat je gepest wordt door een paar jongens en dat ze je voor gay uitschelden. Misschien is dat al voldoende voor je mentor om actie te ondernemen.

Je moet zelf maar even bedenken of je meer vertelt tegen je mentor. Als je het fijn vindt om er over te praten kun je zeggen dat je denkt dat je misschien op jongens valt of zeker weet dat je op jongens valt. Net hoe jij het voelt.

Over naaktfoto’s kun je of niks zeggen of alleen zeggen dat je wel eens een naaktfoto hebt verstuurd en dat je er spijt van hebt of dat je je er zorgen over maakt of net wat je wilt vertellen.

Ik denk dat er bijna niemand is die van al jouw foto’s en sites af weet en dat ze je gay noemen omdat je misschien nog geen vriendinnetje hebt gehad of gwn omdat ze iedereen voor gay uitschelden.

Kun je hier iets mee?

PS als je voor jezelf zeker weet dat je op jongens valt is het misschien wel zo fijn om dat met iemand anders te delen. Dat kunnen je ouders zijn, een beste vriend of vriendin of bv. je mentor.

Als je gwn jezelf kunt zijn is dat wel zo fijn.
Er is niks mis mee met gay zijn of bi of wat dan ook. Jij bent jij, dus zou je dat ook gwn moeten kunnen zijn.

Mijn twinbroertje en ik vallen ook op jongens en wij zijn nu 15,5 jaar en al 2,5 jaar uit de kast.

Groetjes,
M&M’s

Reageer