Vraag

naaktfoto's

  • 1 December 2019
  • 7 reacties
  • 744 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoe vindt je iemand die naaktfoto’s wil sturen 

tips zijn welkom 


7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

ik denk iets van sites of dat heb ik op een ander topic gezien kun je naar omegle en daar kun je voor sites vragen

 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal,


Voor de zekerheid wil ik jullie even wijzen op forumregel 6 en 7. Tips vragen hoe je iemand vindt is natuurlijk wel toegestaan. 

 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van contactgegevens.

 

Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon

Weet niet als het toegelaten is maar er is een chat genaamd wireclub waar je met andere foto's kan ruilen en ook naaktfoto's enkel wel tieners met tieners en volwassenen met volwassenen niet omgekeerd maar best is van niet want je weet nooit wie je tegenover je hebt. Wil je naaktfoto's zoek ze op Google want dat staat er vol van 

omegle

het is altijd leuk vooral voor jongens maar ik zou het wel alleen doen als je iemand goed vertrouwd anders kan die gene het verspreiden en dat wil je niet dat kan je leven echt verpesten dus denk er goed over na

Ik wil dat ook wel maar liefst met een meisje. Ik doe soms wel eens omegle maar dat zijn heel veel mannen.

Reputatie 3
Badge +3

hoe vindt je iemand die naaktfoto’s wil sturen 

tips zijn welkom 

Ga naar omegle maak een snap acc aan (want daar vraagt iedereen naar) en vraag eerst of t een jongen of meisje is en dan geef je je snap aan die gene en dan kun je naakfotos via snap sturen

Reageer