Skip to main content
Ik vraag mezelf soms af: zijn naaktfoto's normaal of niet? Ik vind van wel maar wat vinden jullie??
Ik ook hoor vind dat juist wel geil
Naakt foto's zijn oke maar sommige mensen naar wie ze worden gestuurd niet, Sommige mensen doend daar dan het verkeerde mee en gaan ze doorsturen enzo. Maar verder vind ik het gewoon oke.
normaal vind ik doe het zelf ook wel is
Als je je hoofd maar niet erbij op de foto doet of je naam erbij zet is het niet een héél groot probleem.
Ik zou uit kijken met naakt foto’s je kan er mee gechanteerd worden
Hey!

Nou ja, het is normaal om het te willen doen in de puberteit, dat heeft alles met hormonen en nieuwsgierigheid te maken.

Wanneer je dit echter effectief doet kan dit je in serieuze problemen brengen.

Het is begrijpelijk om dit als vriend(inn)en/lief naar elkaar te sturen, maar weet dat eens je iets -op welke manier ook- op internet zet of doorstuurt, dit er ook altijd op kan blijven staan. Zelfs iemand die je heel goed vertrouwt kan je plots ruzie mee krijgen, of het per ongeluk doorsturen, of iemand anders kan in die persoon's telefoon kijken,...

Naar onbekenden is al helemaal een not done.

Naaktfoto's zijn echt geen goede manier om seksualiteit mee te ontdekken en kan je best niet aan beginnen. Als je het toch doet, respecteer dan jezelf door ervoor te zorgen dat je er later niet in (grote!) problemen mee kan komen door :

1. Nooit je gezicht er op te zetten
  2. nooit je naam of andere gegevens erbij te zetten
  3. nooit herkenbare dingen erbij te zetten (vb. een tatoeage, een slaapkamer,... )

Groetjes

Lot

Reageer