Vraag

Naaktfoto's

• 30 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben al iets van een half jaar met een jonge aan het praten ken hem via mijn vriendin en ja hij is nu mijn beste vriend geworden ik vertrouw hem heel erg en durf alles te zeggen bij hem voel me gewoon fijn bij hem en nu sinds een maandje of 2 zijn we aan het praten van schat baby babygurl mine en dat soort ik begin ook iets voor hem te voelen en toen vroeg die om een foto van mij borsten ik heb een groote cupmaat van mezelf en ja ik stuurde hem een foto in me bh en dat ging steeds door tot naaktfoto's ik vond het leuk om te doen en vind nog steeds hij maakt mij geil ik hem en dan zijn we allebei blij toen stuurde ik hem een video dat ik ermee speel en toen belde hij mij en ja toen heb ik mijn ding gedaan(gevingerd ,dildo)en hij zijn ding hij kon mij horen en ik hem was heel erg fijn en doen we de laatste tijd ook best wel vaak nu vroeg die om een video dat ik mn dildo pijp of bezig ben en ik wou het eerst wel doen maar nu wil ik het niet meer sturen ik wil hierbij blijven de rest moet je zelf ontdekken als we alleen zijn maar ik weet nou niet hoe ik moet zeggen dat ik het niet ga sturen en dat ik niet verder wil dan dit wat ik hem nu al stuur?

2 reacties

wees gewoon eerlijk, je hoeft niets te doen als je dat niet wilt. Laat je niet dwingen.
Indd eerlijk zeggen dat je het niet wilt
Als hij geen respect daarvoor heeft, dan is hijnje duidelijk niet waard
Maar laat je niet dwingen!!!

Reageer