Vraag

Naaktfoto

  • 18 October 2017
  • 5 reacties
  • 2050 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar... Ik weet niet wat me bezielde toen ik did deed , maar ik was een beetje aan het snappen met mensen toen er in een keer een jonge me begon te snappen en alemaal fotos en videos van zijn Dick naar me stuurde. Hij vroeg of ik een foto in mijn BH wou sturen en ik dacht dus dat ik hem wel kon vertrouwen omdat hij het ook naar mij stuurde. Dus heb ik het gestuurd. Even later vroeg die een foto helemaal zonder BH, daar heb ik heel erg over zitten te twijvelen maar had toen uiteindelijk een filmpje gestuurd met mijn hand voo minn tepels en dacht dus dat je mijn tepels niet kon zien . Even later wou die meer maar heb ik niet meer gestuurd omdat ik het te ver vond gaan. Een paar dagen later voegt een random jonge me op snapp toe en stuurt allemaal fotos van zijn Dick en probeert mij over te halen om meer te sturen waarop ik nee heb gezegd, want ik had er al zo veel spijt van. Waar op hij zegt maar ik snap het niet waarom stuur je wel naar andere jongens en niet naar mij waarop ik zeg waar heb je het over? Vervolgens zegt hij ja ik heb naaktfoto's gekregen van een jongen waar ik een gesprek mee had en eentje stond jou snapp naam bij, toen heb ik vervolgens gevraagd of hij die fotos wou sturen en dat heeft tii gedaan maar hij had de fotos met mijn snapp naam erbij niet meer zij die. Maar ja die fotos waren inderdaad van mij, en toen bleek het ook nog eens dat er op een stukje van het filmpje mijn tepel te zien was en daar heeft die jongen een foto van gemaakt. Alleen is nu ook nog is het probleem dat ik niet meer weet naar wie ik de foto's heb verstuurd omdat veel jongens fotos van hun Dick stuurde en omdat ik dus veel van die jongens heb geblokt, en ja waarom ik de jongen waar ik de fotos heb gestuurd niet heb geblokt heb ik geen idee van. Verder zij die jongen die me dus vertelde dat die jongen de fotos naar hem door had gestuurd het alleen naar hem had gestuurd en dat hij daarna de fotos heeft verwijderd omdat hin had gezegd dat tii het echt niet vond kunnen dat hij er fotos van had gemaakt. Maar ik ben dus heel bang dat dat niet zo is en heb me snapp acc verwijdert en een nieuwe gemaakt alleen ben ik nog steeds heel bang dat hij word verspreid, alleen woonde deze jonge wel heel ver weg dus mijn vragen zijn of een van jullie mischien weten wat ik moet doen en of een van jullie weten of er een grote kans is dst het op mijn school terrecht komt en dat ik dan herkend word want mijn hoofd staat er niet op maar mijn oude snapchat naam wel

5 reacties

Er is een kans dat mensen van jouw school de foto zien, maar daar hebben ze niet echt veel aan als ze niet weten van wie dat account was.
Je account verwijderen is naar mijn mening een goede stap, maar ik zou niet weten wat je verder nog kunt doen.
Komt allemaal wel goed denk ik/ hoop ik
Het is goed dat je niet op die andere jongen bent ingegaan en jouw account hebt verwijderd.
Het kan natuurlijk dat iemand van jouw school die foto te zien krijgt, maar zonder hoofd denk ik niet dat diegene jou zou herkennen.
Wanneer je er erg mee zit, kan je er ook met iemand over gaan praten. Dat kan opluchten.
Hier is mijn advies (Uit ervaring werkte dit) Zet in je verhaal dat je gehackt bent en nieuwe snap hebt. Zet dit op alle social media accounts die je hebt. Vervolgens zorg je dat iedereen je volgt op je nieuwe snap. Als iemand dan ooit zegt eh ben jij dit of ik heb deze naaktfoto gekregen kan je zeggen: Nee want me snap was gehackt toen.

Greetz,
Hier is mijn advies (Uit ervaring werkte dit) Zet in je verhaal dat je gehackt bent en nieuwe snap hebt. Zet dit op alle social media accounts die je hebt. Vervolgens zorg je dat iedereen je volgt op je nieuwe snap. Als iemand dan ooit zegt eh ben jij dit of ik heb deze naaktfoto gekregen kan je zeggen: Nee want me snap was gehackt toen.
Hier is mijn advies (Uit ervaring werkte dit) Zet in je verhaal dat je gehackt bent en nieuwe snap hebt. Zet dit op alle social media accounts die je hebt. Vervolgens zorg je dat iedereen je volgt op je nieuwe snap. Als iemand dan ooit zegt eh ben jij dit of ik heb deze naaktfoto gekregen kan je zeggen: Nee want me snap was gehackt toen.

Greetz,
Denk dat dat de beste oplossing is

Reageer