Naakt zijn


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind het fijn om bv na het douchen even lekker naakt te zitten of zonder ondergoed in mn pyjama broek is dit raar of zijn er meer mensen die dit doen. Ook probeer ik soms zo in mn pyjama broek te gaan slapen maar dat kan niet omdat ik opgewonden ben. Zijn er meer mensen met dit?

22 reacties

Je bent niet de enigste ik doe dat ook bijna altijd . het is niet raar hoekbank dat dan dat het niet kan als je opgewonden bent ??
Idk kan gwn ni in slaap vallen fzo
Het is zeker niet raar dat je soms ff naakt wil zijn vind ik ook vaak wel fijn
Hi Anoniem_15,

mijn twinbroertje en ik slapen in ons blootje en lopen vanaf ons bed 's morgens in ons blootje naar de douche en weer terug als we klaar zijn met douchen en als we niet naar school moeten gaan we niet gelijk aankleden :)

Als het lekker weer is gaan we vaak in ons blootje zonnen in de tuin of op het strand. Dat doen we al van kleins af aan.

Twin en ik vinden zonder kleren het lekkerst, maar we snappen wel dat we overdag gwn kleren aan moeten als we ergens naartoe gaan, maar bloot is gwn lekkerder.

@Anoiem_15, waarom ga je niet gwn in je blootje slapen, das lekker :P
Dan heb je geen knellende kleding aan. Wij doen alleen een onderbroek aan als er iemand blijft logeren en als die het vervelend vindt als wij bloot zijn, maar meeste vrienden hebben er geen problemen mee dat we niks aan hebben.

Groetjes,
M&M's
Ik doe het niet omdat ik bang beng dat ik of een natte droom fzo krijg of de hele tijd wakker wordt aangezien (wat ik al zei) ik opgewonden wordt van naakt slapen fzo. Idk wrm...
En mn ouders weten hier ook niks van dus misschien een schuldgevoel fzo, dat soort dingen heb ik wel vaker dat ik een schuldgevoel krijg van dat soort dingen als ik die doe (wrm weet ik nie)
Hey Anoniem 15,
Ik slaap ook naakt! Heerlijk man!
En ik mag ook wel naakt door het huis lopen, als mensen me van buitenaf maar niet kunnen zien.
Thuis vinden ze het leuk om een naakte mooie jongen te zien lopen, zeggen ze dan.
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.
Geluk! M12G
Hi Anoniem_15,

je hoeft je toch nergens voor te schamen en zeker geen schuldgevoel te hebben.

Voor een natte droom hoef je ook niet bang te zijn. Als het gebeurt dan doe je gewoon je lakens eraf en in de was. Iedere jongen van onze leeftijd heeft wel eens een natte droom en jouw ouders weten dat ook wel.

Wij hebben ook wel eens seks in ons bed met andere jongens en dan zit er soms ook wel overal sperma. Dan doen we gwn nieuwe lakens erop de volgende dag of gelijk als het nogal plakkerig is :)

Maar wanneer en hoe vaak doe jij jezelf dan aftrekken. Twin en ik doen het vaak in bed voor het slapen (sws 1-2 x per dag) en dan is de kans dat je daarna nog een natte droom krijgt ook niet zo groot. Of doe jij nooit ’s avonds jezelf aftrekken?

Als je geen onderbroek aan hebt en alleen een pyjamabroek krijg je dan gelijk een stijve ofzo, dat je opgewonden bent dat je piemel langs de stof schuurt ofzo?

Ik zou het gwn een keertje proberen bloot :P

Groetjes,
M&M’s
Ik vind het echt geil als ik dan de hele dag alleen thuis ben en geen onderbroek draag onder mijn jogging broek of ik draag helemaal niks. Ik trek me dan ook echt super vaak die dag af, omdat ik dan bijna heel de dag rond loop met een stijve.

Maar ik slaap ook bloot, als je jezelf voor het slapen aftrekt dan is de kans op een natte droom (denk ik) veel kleiner dan als je jezelf niet aftrekt. En de opwinding gaat vanzelf wel weg geloof mij maar?
Mijn ouders weten ook niet da ik naakt slaap of zonder onderbroek in men pyjama zit dus en een natte droom als je die krijgt is ni erg ze da valt ni op in u bed en da droogt toch op dus en trek jezelf af voor je bloot of zonder onderbroek in je bed kruipt dan komt da al ni voor
Hoop dat je er iets met bent
Grtjs ?
En loop een keer een dag of zo me alleen je jeans aan of zo rond en laat die onderbroek dan uit is echt tof en valt toch ni op
Grtjs ?
Ikr, echt heel fijn
Kun je heel vaak aftrekken, en dat is wel weer fijn
Badge +5
Ik slaap altijd naakt, en ik studeer naakt, lig naakt in de tuin en zwembad (opblaasding in de tuin) en zwem het liefst ook naakt in zee. Big deal.
ik ben ook vaak lekker naakt, vooral in de zomer. Maar het is wel vervelend als ik op een houten stoel zit, dan plakt mijn kontje daar aan vast. maar dan leg ik er gewoon een handdoek op ofzo. Niks mis mee, met blote billetjes! Ik weet neit of je in evolutieleer gelooft, maar we stammen dus af van apen en die hebben ook nooit kleren aan. Dus... ik wou maar zeggen!
"maar we stammen dus af van apen en die hebben ook nooit kleren aan. Dus... ik wou maar zeggen!"
Nouja we delen een voorouder, maar wij hebben geen vacht, dus daarom dragen we kleding.
En daarnaast heb je nog de samenleving die het in het openbaar afkeurt...
Badge +5
Het probleem is dat veel mensen naaktheid met seks verwarren. Stop daar eens mee.
Ik heb hetzelfde
Ik slaap nu bijv in me pyjama broek zonder onderbroek en kan niet slapen omdat ik opgewonden ben
Ik loop wel eens naakt in mijn trainingsbroek. Is lkkr geil. En heb dacht ik ook wel eens zo geslapen.
De volgende stap voor mij is om zonder onderbroek (wel broek erover) naar school te gaan 😉

Reageer