Vraag

Naakt tegenover vrienden

  • 26 June 2021
  • 8 reacties
  • 4561 Bekeken

Badge

Hoi,

 

Ik had een paar vraagjes, zouden jullie die willen beantwoorden?

 

  1. Zie jij je vrienden wel eens naakt in de vorm van een opdracht, challenge of weddenschap? En zo ja, hoe ging dat?
  2. Wat zijn jullie ervaringen met zwemmen met vrienden in een Speedo? (Het lijkt mij wel leuk om te doen, omdat het fijner zwemt, maar wel ongemakkelijk)
  3. Hoe gaat het als jullie logeren bij elkaar en jullie of 1 van jullie slaapt naakt, wat zijn jullie ervaringen? Hoe reageerden je vrienden daarop?
  4. Hoe kleed je je om in de kleedkamer bij L.O.? Kleed je je eerst uit en pak je daarna je spullen, blijf je zo lang mogelijk in je onderbroek, etc. etc.
  5. Ik wil een keer als mijn ouders niet thuis zijn een 24-uurs challenge met een vriend doen, namelijk voor 24 uur helemaal naakt zijn. Is er iemand die dit al een keer gedaan heeft en er ervaring mee heeft hoe je zoiets aanpakt?

 

Alvast bedankt :)

 

Sem


8 reacties

Hey Sem, even los van je vragenlijst; het is wellicht verstandig om je naam te veranderen in iets onherkenbaarders. Je gebruikt nu namelijk je voor- en achternaam maar het forum is anoniem en daarnaast zou het voor jou ook nog eens vervelend kunnen zijn als iemand jou hier (her)kent - althans ik denk dat dat tot vervelende situaties leidt. Je naam veranderen kan via deze topic:

Het is uiteraard aan jou, maar een tip van mij. ;)

Veel plezier op het forum verder!

Reputatie 7
Badge +5

Onnodige quote verwijderd KT

 

Hoeveel jongens heten er  Sem….. en nog nooit gehoord van 234 als achternaam!

Heyy

Hoeveel jongens heten er  Sem….. en nog nooit gehoord van 234 als achternaam!

De naam was gisteren anders en is al aangepast Aubien😉

 

Groetjes van mij!

Badge
  1. Zie jij je vrienden wel eens naakt in de vorm van een opdracht, challenge of weddenschap? En zo ja, hoe ging dat? Met een groep jongens vrienden poedelnaakt zwemmen in het water
  2. Wat zijn jullie ervaringen met zwemmen met vrienden in een Speedo? (Het lijkt mij wel leuk om te doen, omdat het fijner zwemt, maar wel ongemakkelijk) Speedos zitten erg strak maar je zwemprestatie is beter. Nadeel is dat je schaamhaar of buikhaar kan zien en een bulge (penis vorm) 
  3. Hoe gaat het als jullie logeren bij elkaar en jullie of 1 van jullie slaapt naakt, wat zijn jullie ervaringen? Hoe reageerden je vrienden daarop? Als ik weet dat ze hetero zijn dan is er niks aan de hand doe maar. Ik heb 1 homo vriend van het voetballen die geilt op me. Ik doe niks bij hem maar hij mag me pijpen of aftrekken. En hij doet het al te graag ik ben wel 100% hetero
  4. Hoe kleed je je om in de kleedkamer bij L.O.? Kleed je je eerst uit en pak je daarna je spullen, blijf je zo lang mogelijk in je onderbroek, etc. etc. Bij onbekenden zo lang mogelijk bij vrienden of familie maakt niks uit
  5. Ik wil een keer als mijn ouders niet thuis zijn een 24-uurs challenge met een vriend doen, namelijk voor 24 uur helemaal naakt zijn. Is er iemand die dit al een keer gedaan heeft en er ervaring mee heeft hoe je zoiets aanpakt? Gewoon doen hoor ook als je vader of moeder etc bv thuis is. Ik slaap meestal naakt in de lente en zomer. Dus ja mijn ouders en broer en zusje heb ik naakt gezien en omgekeerd

 

  1. Zie jij je vrienden wel eens naakt in de vorm van een opdracht, challenge of weddenschap? En zo ja, hoe ging dat? Nop, tot groep 8 wel toen deden we ook soms spelletjes, maar sinds de brugklas niet
  2. Wat zijn jullie ervaringen met zwemmen met vrienden in een Speedo? (Het lijkt mij wel leuk om te doen, omdat het fijner zwemt, maar wel ongemakkelijk) Niemand bij ons doet dat, maar ik weet niet of ik me daar heel comfortabel in zou voelen, als je 1 keer een mooi iemand ergens ziet ziet iedereen een bulge bij jezelf, niet heel chill denk ik
  3. Hoe gaat het als jullie logeren bij elkaar en jullie of 1 van jullie slaapt naakt, wat zijn jullie ervaringen? Hoe reageerden je vrienden daarop? Mijn vrienden zijn preuts dus ik zou het niet weten of ze überhaupt naakt slapen
  4. Hoe kleed je je om in de kleedkamer bij L.O.? Kleed je je eerst uit en pak je daarna je spullen, blijf je zo lang mogelijk in je onderbroek, etc. etc. Gewoon direct, niemand is naakt dus dan maakt het niet zoveel uit.
  5. Ik wil een keer als mijn ouders niet thuis zijn een 24-uurs challenge met een vriend doen, namelijk voor 24 uur helemaal naakt zijn. Is er iemand die dit al een keer gedaan heeft en er ervaring mee heeft hoe je zoiets aanpakt? Die fantasie heb ik ook, lijkt me echt fking nice, vooral als je een tuin zou hebben met een tuin waar niemand in kan kijken
Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

Ik had een paar vraagjes, zouden jullie die willen beantwoorden?

 

  1. Zie jij je vrienden wel eens naakt in de vorm van een opdracht, challenge of weddenschap? En zo ja, hoe ging dat? ja met een doen durf of waarheid en met voetballen zie ik 13 mensen naakt 
  2. Wat zijn jullie ervaringen met zwemmen met vrienden in een Speedo? (Het lijkt mij wel leuk om te doen, omdat het fijner zwemt, maar wel ongemakkelijk)nooit gedaan
  3. Hoe gaat het als jullie logeren bij elkaar en jullie of 1 van jullie slaapt naakt, wat zijn jullie ervaringen? Hoe reageerden je vrienden daarop?we slapen altijd in 1 bed en in onze onderbroek maar soms gaat die uit in de nacht 
  4. Hoe kleed je je om in de kleedkamer bij L.O.? Kleed je je eerst uit en pak je daarna je spullen, blijf je zo lang mogelijk in je onderbroek, etc. etc.ik kleed gewoon in normaal temp
  5. Ik wil een keer als mijn ouders niet thuis zijn een 24-uurs challenge met een vriend doen, namelijk voor 24 uur helemaal naakt zijn. Is er iemand die dit al een keer gedaan heeft en er ervaring mee heeft hoe je zoiets aanpakt?ik ben weleens toen zijn ouders weg waren 12 uur naakt geweest en toen gingen we steeds op elkaars schoot zitten en voetballen in de kamer 

 

Alvast bedankt :)

 

Sem

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

Ik had een paar vraagjes, zouden jullie die willen beantwoorden?

 

  1. Zie jij je vrienden wel eens naakt in de vorm van een opdracht, challenge of weddenschap? En zo ja, hoe ging dat? Ik heb mijn bff wel eens naakt gezien tijdens het samen baderen. Nu wel een beetje spijt van. 
  2. Wat zijn jullie ervaringen met zwemmen met vrienden in een Speedo? (Het lijkt mij wel leuk om te doen, omdat het fijner zwemt, maar wel ongemakkelijk) Nog nooit gedaan/gezien. 
  3. Hoe gaat het als jullie logeren bij elkaar en jullie of 1 van jullie slaapt naakt, wat zijn jullie ervaringen? Hoe reageerden je vrienden daarop? Nog nooit dat iemand naakt sliep. 
  4. Hoe kleed je je om in de kleedkamer bij L.O.? Kleed je je eerst uit en pak je daarna je spullen, blijf je zo lang mogelijk in je onderbroek, etc. etc. Wij hebben natuurlijk gescheiden kleedkamers dus ik zit bij de meiden en ja ik pak eerst mijn spullen en kleed me dan gewoon om. 
  5. Ik wil een keer als mijn ouders niet thuis zijn een 24-uurs challenge met een vriend doen, namelijk voor 24 uur helemaal naakt zijn. Is er iemand die dit al een keer gedaan heeft en er ervaring mee heeft hoe je zoiets aanpakt? Nee en wie z'n ouders zijn er nou 24 uur weg van huis? 

 

Alvast bedankt :)

 

Sem

 

  1. Zie jij je vrienden wel eens naakt in de vorm van een opdracht, challenge of weddenschap? En zo ja, hoe ging dat? Nee niet echt
  2. Wat zijn jullie ervaringen met zwemmen met vrienden in een Speedo? (Het lijkt mij wel leuk om te doen, omdat het fijner zwemt, maar wel ongemakkelijk) nou iederen heeft gewoon zo'n lange zwembroek aan maar met omkleden is het niet apart ofzo
  3. Hoe gaat het als jullie logeren bij elkaar en jullie of 1 van jullie slaapt naakt, wat zijn jullie ervaringen? Hoe reageerden je vrienden daarop? Het zou mij persoonlijk niks uitmaken
  4. Hoe kleed je je om in de kleedkamer bij L.O.? Kleed je je eerst uit en pak je daarna je spullen, blijf je zo lang mogelijk in je onderbroek, etc. etc. Wij hoeven niet te douchen maar m'n klasgenoten mogen mij prima in m'n onderbroek zien of als we moesten douchen hadden ze me ook prima naakt mogen zien maar dat is mijn antwoord ligt aan de band van de klas ook he
  5. Ik wil een keer als mijn ouders niet thuis zijn een 24-uurs challenge met een vriend doen, namelijk voor 24 uur helemaal naakt zijn. Is er iemand die dit al een keer gedaan heeft en er ervaring mee heeft hoe je zoiets aanpakt? Nooit gedaan lijkt me wel fun tbh

 

Reageer