Naakt slapen.

  • 13 August 2022
  • 12 reacties
  • 1356 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal, ik loop thuis altijd volledig naakt en ik slaap ook altijd volledig naakt. Zomer en winter, gewoon altijd naakt.

Ik mag dat ook van mijn ouders. Zij laten mij immers gewoon doen waar ik zin in heb. 

Slapen jullie ook gewoon volledig naakt of hebben jullie nog iets aan als jullie gaan slapen?

Laat eens weten hoe jullie slapen. 


12 reacties

Badge

Ik slaap meestal ook het hele jaar door naakt! Ik douche meestal voordat ik naar bed ga en dan laat ik mijn kleren gewoon uit. Ik doe alleen ooit een slip aan als ik ongesteld ben.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Emma, bedankt voor je reactie. 

 

Reputatie 1
Badge

hey 

ik slaap alleen in mijn onderbroek en mijn ouders weten dit ook.maar vaak doe ik mijn onderbroek uit in de avond en leg het onder mijn kussen en doe die dan in de ochtend weer aan. maar ik wil denk ik weer elke avond naakt gaan slapen. dat ga ik vanaf vandaag weer doen. maar hebben jullie ook als je MET onderbroek gaat slapen je onderbroek ergens in je bed vinden terwijl je die niet bewust uit hebt gedaan? gr

Reputatie 4
Badge +3

vaak alleen onderbroek

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik slaap het het jaar in m’n blootje net als ts en als het maar even kan ben ik bloot ook waar m’n ouders broer en broertje bij zijn

Reputatie 1
Badge +1

Alvast bedankt voor jullie reacties. 

Badge

Hi,

Ik slaap altijd in mijn onderbroek. Mijn ouders vinden het vreselijk, omdat "Als er iemand binnenkomt ziet diegene je halfnaakt." Maar dat maakt me niet heel veel uit. Ik vind kleren sowieso vervelend.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Avalyn, 

Bedankt voor je reactie. 

Reputatie 4
Badge +4


Ik slaap meestal in m’n onderbroek alleen maar als ik geil ofzo ben of heel warm heb dan slaap ik naakt 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo jongens,

Ik loop thuis altijd gewoon naakt. Ik doe alleen maar kleren aan als ik naar school ga en als ik op straat ga.

In de tuin loop ik ook gewoon naakt.

Als ik op straat ga dan doe ik een kort los voetbal broekje meer niet. Gewoon lekker op blote voeten buiten en in mijn bloot bovenlijf. Zalig is dat en Ik mag dat ook gewoon van mijn ouders.

Mijn ouders laten mij gewoon doen wat ik zelf wil.

Reputatie 7
Badge +6

Letten jullie op forumregel 8?

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

Zorg ervoor dat het geen gesprek wordt. Een aantal posts is op grond van deze forumregel verwijderd.

Groetjes, Mariska

Reputatie 3
Badge +1

onnodige quotes verwijderd

ik slaap ook voledig naakt

Reageer