Vraag

naakt slapen


Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal,

Hebben jullie ervaringen met naakt slapen?

want ik wil het ook gaan uitproberen 


12 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Its the best! (Jongen)

Reputatie 2
Badge +1

@biertje zal ik het dan uitproberen vanacht?

Reputatie 3
Badge +2

Ik doe het altijd! Ook een keer geprobeerd en kan nu echt niet meer in boxer slapen. Als ik bij familie of vrienden slaap dan slaap ik ook gwn naakt echt veel lekkerder

Reputatie 2
Badge +1

Slapen je vrienden dan ook naakt en zien ze jouw ook?

 

Heyy, ik krijg flashbacks naar 3 jaar terug toen ik hier een topic over maakte, sinds dien heb ik eigenlijk alleen nog maar naakt geslapen. Alles laten hangen is na mijn idee gwn beetje rustgevend ofz, ipv een onderbroek of shirt die net verkeerd op je huid zit proberen goed te trekken en niet bewegen omdat t anders weet kut ligt.. 

Also naakt slapen heeft een aantal goede mentale voordelen, google er maar eens naar op incognito. 

K heb wel altijd mn onderbroek naast mn matras tussen de muur en bedframe liggen mocht er iemand binnen komen en ik mn bed uit moet komen, maar ik doe t nu echt zon 5jaar en kan niet meer in slaap vallen met kleding aan dus dat is mss een nadeel voor als k ooit hotel ga met iemand bijv. mrja zo be it. 

T voelt goed tho, fijner, dus ga je gang haha

Succes

Reputatie 2
Badge +1

Ik ga het vanavond uitproberen ik geef morgen wel een update

Reputatie 3
Badge +2

Mijn familie niet, sommige vrienden wel maar wij zijn niet zo preuts ofzo. Thuis trek ik gwn alles uit maar net zoals die guy hierboven leg ik wel mijn boxer naast het bed of onder mijn kussen voor als ik ga opstaan en snel iets aan wil doen

Reputatie 2
Badge +1

@biertje ik ga ook hetzelfde doen met mijn boxer

Reputatie 3
Badge +2

En? Hoe was het?

Badge

Vertel ik wil het misschien ook doen

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik mijn broer denzel ( ken jij mischien wel ) en mijn jonger broertje Rex slapen op de zelfde kamer en raad eens jawel hoor naakt

Reputatie 2
Badge +1

@Anoniem3s weet wel dat het vreemd is als je meiden op je kamer hebt en naakt bent het kan dan uitlopen tot neuken neuken 

Reageer