Vraag

Naakt slapen

  • 24 September 2020
  • 27 reacties
  • 1493 Bekeken

Badge

Heb je ooit al eens naakt geslapen 

Aleen of mer iemand er bij laat het mij wetten


27 reacties

Badge

Nee, ik slaap nooit naakt, heel af en toe als het echt heel warm is in mijn ondergoed, maar ik ben bang dat er brand uitbreekt en dat ik dan in mijn naakie op straat sta, en daar heb ik niet zo veel zin in haha

 

Reputatie 3
Badge +4

Heb je ooit al eens naakt geslapen : Jazeker, doe ik vaker. Voelt gewoon heerlijk.

Aleen of mer iemand er bij laat het mij wetten : Ik slaap alleen. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik draag bij het slapen altijd een pyjama  . In de zomer maakt  het dat ik niet plak van het zweet . En in de winter of ouderdagen blijf ik lekker warm .

.

Maar onder een pyjama hoor je geen ondergoed te dragen, mij is geleerd kleding die je overdag draagt hoor je niet snachts in bed te dragen 

Reputatie 3
Badge +4

 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)


hoi Rubenken

 

ik doe het eigenlijk heel vaak, maar als iemand bij mij logeert niet.

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Weten je ouders dat je naakt slaapt

Reputatie 3
Badge +4

ik slaap ook naakt in de zomer als het heel warm is.

En ja ik en mijn 2 moeders slapen samen op 1 kamer met zijn 3 in een groot bed waar we alle 3 naakt slapen in de zomer.

Badge

Soms als ik alleen thuis ben

Heb je ooit al eens naakt geslapen : Jazeker, doe ik vaker. Voelt gewoon heerlijk.

Aleen of mer iemand er bij laat het mij wetten : Ik slaap alleen. 

Wat voelt er zo lekker aan

Ik slaap zelf niet naakt maar zou het wel willen, ik ben bang dat ik dan een natte droom krijg.

Tip heb scheit dat word er toch wel weer uitgewassen

Heb je ooit al eens naakt geslapen : Jazeker, doe ik vaker. Voelt gewoon heerlijk.

Aleen of mer iemand er bij laat het mij wetten : Ik slaap alleen. 

Wat voelt er zo lekker aan

Is lekker vrij ofzo lastig uit te leggen

Hey iedereen

voor alle mensen die niet naakt slapen ik wil gewoon even zeggen het is eigenlijk super gezond om naakt te slapen en je penis of vagina krijgt hierdoor een minder sterke geur. Niet iedereen heeft dat een vagina of penis een sterke geur heeft maar iedereen heeft vast van die periodes gehad dat het allemaal wat meer meurde.

Ik slaap zelf wel naakt omdat het gewoon lekker vrij is je hebt niks aan het gevoel is gewoon heerlijk vind ik.

Als er vrienden komen logeren dan doe ik meestal wel een een shirt en een een chil broek aan maar nog steeds geen oderbroek.

Behalve met 1 hele goeie vriendin die ook normaal naakt slaapt daar slaap ik gewoon naakt mee. Voor de geïnteresseerden ja we slapen in het zelfde bed dan maar dat doe ik met idereen want ik heb geen plaats voor 2 bedden op mijn kamer.

Tip om te beginnen met naakt slapen is eerst pyama zonder onderbroek dat doe je een stuk of 2 nachten, Daarna trek je een je shirt of broekje uit dat doe je ook weer twee nachten daarna kun je voledig naakt. Als je dan nogsteeds niet 100% comfortabel bent dan moet je er gewoon even doorheen het gaat namenlijk wennen.

Reputatie 2
Badge +3

ik ben 12 en ik heb nog nooit met pyjama dergelijken geslapen ik voel mij fijner in mijn blootje (aloewel dat niet echt is omdat ik trans ben) maar verder wel

Reputatie 2
Badge +3

ps slaap helaas alleen

Reputatie 2
Badge +1

Ik slaap eigenlijk altijd wel naakt, maar naakt in een pyjama(jurk) is ook heel lekker! Ik zou zeggenn, als je het niet gewend bent, probeer het vlug een keer en als je het niet fijn/raar vind probeer dan eerst es naakt in een pyjama en daarna helemaal naakt

 

Reputatie 5
Badge +3

ik slaap ook naakt in de zomer als het heel warm is.

En ja ik en mijn 2 moeders slapen samen op 1 kamer met zijn 3 in een groot bed waar we alle 3 naakt slapen in de zomer.

Ok en verder....

Badge

Ja hoor, als het te warm is

Reputatie 1
Badge +2

Ja super vaak, vooral als ik met mijn vriendinnetje slaap ;-)

Ik draag bij het slapen altijd een pyjama  . In de zomer maakt  het dat ik niet plak van het zweet . En in de winter of ouderdagen blijf ik lekker warm .

.

Maar onder een pyjama hoor je geen ondergoed te dragen, mij is geleerd kleding die je overdag draagt hoor je niet in bed te dragen 


Dat hebben ze me ook geleerd “kleding die je overdag draagt hoor je nachts niet gebruiken om te  slapen  “

Reputatie 3
Badge +3

nee ik zelf heb altijd wel wat aan maar als je het wilt doen dan zou ik zeggen doe het gewoon en ervaar het zelf 

Reputatie 3
Badge +3

Heey, 

Ja ik slaap soms naakt, als het warm is.

Ja ook een x met iemand gedaan

Heyy

Nu en dan slaap ik wel eens naakt. Doe het niet als een vriend blijft slapen.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +4

ik slaap ook naakt in de zomer als het heel warm is.

En ja ik en mijn 2 moeders slapen samen op 1 kamer met zijn 3 in een groot bed waar we alle 3 naakt slapen in de zomer.

Ok en verder....

Gebeurd er niets ben nog minderjarig helaas…..

Ik slaap zelf niet naakt maar zou het wel willen, ik ben bang dat ik dan een natte droom krijg.

Ik draag bij het slapen altijd een pyjama  . In de zomer maakt  het dat ik niet plak van het zweet . En in de winter of ouderdagen blijf ik lekker warm .

.

Reageer