Vraag

Naakt slapen

  • 9 January 2019
  • 12 reacties
  • 1581 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn jullie (jongens) niet bang dat als jullie naakt slapen een zaadlozing/nattedroom krijgen?
Ja/nee
en wat kun je er tegen doen

12 reacties

hey, Anoniempie020
je kan natte dromen niet echt tegen gaan. wat je wel kan doen is beginnen met masturberen.
je krijgt natte dromen omdat het er gewoon uit moet. maar als je mastrubeert en klaarkomt gebeurt dat ook. hierdoor krijg je minder natte dromen of helemaal niet.
Je mag me gek noemen, maar ik heb nooit echt een natte droom gehad. Ik slaap altijd bloot, en ik masturbeerde al voordat ik sperma had. Ik denk dat je door veel te masturberen niets overhoudt voor je natte droom.
Badge
Ja klopt
En je krijgt dan soms alleen 'n stijve ofzo ma da is 't
Reputatie 5
Badge +4
nee ben er niet echt bang voor aleen eenzaatlozing je niet echt voorkomen
Zoals anderen zeggen, Soort van de tank legen dus. Als je slaapt kan je er toch lastig iets aan doen. Misschien een wasknijper gebruiken om je piemel te dichten maar dat lijkt me wat raar en pijnlijk.
Ehm, ik zou geen wasknijper gebruiken...
Als je bang bent dat je je bed bevlekt, kun je uiteraard een onderbroek aandoen als je dat normaal niet doet. Dat scheelt je een hoop opruimwerk denk ik.
Ik slaap bijna altijd bloot, en heb hier geen last van.
Maar idd
hey, Anoniempie020
je kan natte dromen niet echt tegen gaan. wat je wel kan doen is beginnen met masturberen.
je krijgt natte dromen omdat het er gewoon uit moet. maar als je mastrubeert en klaarkomt gebeurt dat ook. hierdoor krijg je minder natte dromen of helemaal niet.


Je zal moeten masturberen om dat tegen te gaan!
Reputatie 3
Badge +2
Je mag me gek noemen, maar ik heb nooit echt een natte droom gehad. Ik slaap altijd bloot, en ik masturbeerde al voordat ik sperma had. Ik denk dat je door veel te masturberen niets overhoudt voor je natte droom.
ik heb ook nooit een natte droom gehad want ik masturbeer vaak en onder de douche komt er best een boel uit, ik masturbeerde ook voordat ik sperma had

Je mag me gek noemen, maar ik heb nooit echt een natte droom gehad. Ik slaap altijd bloot, en ik masturbeerde al voordat ik sperma had. Ik denk dat je door veel te masturberen niets overhoudt voor je natte droom.

Ik heb dit inderdaad ook

Ik slaap het hele jaar naakt en ook geen last van een natte droom of ODOL. Is denk ik kwestie van wennen. Ts slaap jij dan niet naakt?

Je mag me gek noemen, maar ik heb nooit echt een natte droom gehad. Ik slaap altijd bloot, en ik masturbeerde al voordat ik sperma had. Ik denk dat je door veel te masturberen niets overhoudt voor je natte droom.

Same

Nee, ik ben transgender maar een natte droom hoort bij het jong zijn en zelfs volwassen mannen krijgen wel eens een erectie in bed maar als jong persoon ontwikkel je je lichaam en ook hormonen maar naarmate we ouder worden leren we onze hormonen onder controle te houden terwijl we terwijl we jong zijn geen controle hebben en het dus eens kan zijn dat we slapen en een beetje zaadlozing hebben 

Reageer