Vraag

Naakt op Omegle

  • 29 April 2018
  • 11 reacties
  • 11481 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heej,

Sinds kort ga ik dus op Omegle (een site waar je met vreemden kan (video)chatten) en daar kom ik dan allemaal mensen tegen die mij naakt willen zien.
Ik zeg zeg dan altijd nee, tot gister.

Ik was dus alleen thuis en ik verveelde me dus ik ging weer op Omegle.
Toen had ik daar dus een best wel diep gesprek met een jongen en hij vroeg of ik mijn kleren uit wou doen en dat die dan ook zijn kleren zou uitdoen, dus dat deed ik omdat hij me best betrouwbaar leek.
Toen begon hij opeens te pijpen en vroeg jij of ik me kon vingeren zodat hij klaar kon komen, dus ik vingerde mezelf dus...
Toen ik daar na een orgasme kreeg, begon hij dus sperma te spuiten.
Ik weet ook niet waarom maar toen raakte ik in paniek en stopte onze videochat.

Ik heb nu dus het iedee dat ik mentaal ziek ofso ben door wat er is gebeurd, ik weet niet of ik hier mee door moet gaan of niet want het was ook niet de eerste keer dat ik zat te kloten op Omegle.

Kan iemand me helpen of tips geven plss??
Alvast bedankt voor rea's

Xoxo Anoniempje_M

11 reacties

Het is in ieder geval niet verstandig om door te gaan.
Blader maar eens door de topics op het forum, die laten wel de gevaren zien van naakt op het internet zijn.
Echter kan men niet zeggen dat je alleen daarom een mentale stoornis hebt.

Wees de volgende keer wat verstandiger en videochat überhaupt niet met vreemden.
Tenminste, dat is wat ik aanraad.
Okee, thnxx
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Omegle op zichzelf kan niet heel veel kwaad. Natuurlijk praat je wel met vreemden en die kunnen jouw zien, maar dat is precies wat Omegle is. En als je dit niet erg vindt, kun je hier gewoon mee doorgaan.

Je uitkleden en naakt zijn voor vreemden is weer een heel ander verhaal. Al helemaal als je je gezicht ook hebt laten zien. Gelukkig zie je dit zelf ook in, want je raakte in paniek en klikte weg toen je door had wat je had gedaan. Je kunt de tijd niet meer terugdraaien. Je moet gewoon hopen dat die persoon geen kwade bedoelingen heeft.

Je bent echt niet mentaal ziek, het is gewoon niet verstandig, maar iedereen maakt fouten. Zolang je er maar wat van leert (en dus niet meer je uitkleed als je op Omegle gaat) is het alleen maar goed. Wat mij betreft kun je dus nog wel 'kloten' op Omegle als je dit wilt, maar je moet gewoon al je kleding aanhouden.
Ik kan kort zijn;
Niet meer doen
(Je bent niet mentaal ziek ofzo hoor haha)
Je kan hier best verder mee gaan en het is heel normaal om te experimenteren.
Als tip zou ik je wel meegeven om alleen je gezicht te verbergen en het anoniem te doen 🙂
Okeee bedankt allemaal
@Anoniempje heb je niet iemand waar je dit mee kunt cammen of waar het vertrouwt mee voelt?
Er is 1 ding wat k ff wil melden: gebruik geen cam meer tijdens omegle. En als je snap gevraagd word, zeg dan dat je geen snap hebt.

Een psycholoog kan je verder helpen.

Xx
Jij bent volgensmij ook met je dilemma in KOTHOM gekomen (sorry dat moest ik even zeggen).
first of all laat je gezicht niet zien
nooit
never
ever
of je naam of whatever
als je het vaker wilt doen dan moet je dat zelf weten het is ook weer niet bepaald goed ofso
maarja das jou keuze maar laat je gezicht niet zien shat
okay
toedeloee
Het was niet slim wat je deed. Maar iedereen maakt fouten, en hopelijk leer je ervan. Met vreemden (video)chatten is niet erg, maar als het de verkeerde kant opgaat zou ik stoppen en naar ke ouders toe gaan.

Reageer