naakt met vriendin

  • 11 September 2022
  • 5 reacties
  • 3820 Bekeken

Badge

Hoi 

 

Ik ben 15

Vriendin 16

 

Mijn vriendin kwam laatst voor het eerst bij logeren ik vond het spannend gelukkig waren ouders weg dus ze kom om half 5 we hadden wat eten besteld nadat hebben we een film gekeken met wat lekkers toen gingen we naar bed ik trek mijn schone onderbroek en ik ga tanden poetsen toen ging mijn vriendin naar de naar de badkamer ze gaat even douchen tandenpoetsen en ze trekt haar pyjama aan maar ze werd midden in de nacht omdat ze het heet heeft dus ze trekt al kleding uit ( ik wist dat ze naakt slapt maakt niet uit als ze dat doet) dus ik word rond 9:00 wakker haar hoofd bij de voeten kant en haar vagina bij mijn hoofd toen werd ze wakker en zegt mooi uitzicht toen liet ze zien hoe een vagina van binnen er uit ziet toen pakte ze mijn hand en stopte 1 vinger in haar vagina en toen pakte ze mij piemel toen trok ze me af toen ging ik naakt op bed liggen haar hoofd op mijn piemel en haar vagina in mij gezicht dus ik doe een condoom op mijn piemel dus ik mocht mijn piemel in haar vagina doen  

 

Dus mijn vraag mag ik op deze leeftijd seks hebben 


5 reacties

Badge

je mag in dit geval zeker sex hebben, ik zou wel gewoon oppassen met alle verantwoordelijkheden die erbij te pas komen. zoals het klassieke spijt gevoel etc

Echt hoor

Badge +1

Je mag vanaf 14 seks hebben als jullie het allebei willen maar volgens mij zit dat wel goed 

Reputatie 3
Badge +3

je mag in dit geval zeker sex hebben, ik zou wel gewoon oppassen met alle verantwoordelijkheden die erbij te pas komen. zoals het klassieke spijt gevoel etc

Reputatie 1
Badge +1

Het is heel normaal op deze leeftijd, maar dat verhaal klinkt als een droom die uitkomt, ik hoop dat ik het op dezelfde manier meemaak 

Reputatie 5
Badge +4

De wet zegt dat je pas vanaf zestien jaar sex mag hebben. Maar daar houd niemand zich aan, omdat er niet op gehandhaaft word. En het bovendien ook heel lastig te bewijzen is of jij sex hebt gehad

Reageer