Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Naakt door huis lopen

• 1 september 2017
  • 16 reacties
  • 7446 Bekeken

Hoi ik vroeg me af of hier mensen zijn die soms of vaak naakt door het huis lopen en of ze dan gezien worden ofzo en of je dan anderen naakt ziet

16 reacties

Ik zelf niet, maar het verschilt denk ik per persoon ?
De vriend van mijn moeder loopt wel naakt in huis en tuin. Ik slaap naakt en bij het douchen en zo.
Reputatie 3
Badge +13
Hi 1234Abcdee,

Mijn broer(tje)s en ik lopen ook wel eens bloot door het huis, maar dan vooral als het lekker weer is en in de vakantie als we net uit bed komen en dan buiten in de zon willen gaan zitten. We gaan van kleins al naar het naaktstrand, dus is niks bijzonders zeg maar als we elkaar bloot zien. Maar onze zus zegt altijd dat we iig onderbroek aan moeten als we gaan ontbijten, maar das toch onzin, waarom dan wel en buiten hoeven we niks aan en ze zit zelf ook bloot te zonnen. Dus ja, we doen dan gewoon waar we zin in hebben. Anders moeten we als we wakker worden eerst een onderbroek aandoen in onze slaapkamer (want we slapen bloot) en dan in de keuken boterham smeren en dan onderbroek uitdoen voordat we naar buiten gaan in de zon zitten, nou dan laat ik mijn onderbroek liever in mijn kamer liggen. Wat vinden jullie ervan dat onze zus dat wil?

groetjes,
M&M's
Thx allemaal maar 'm em ms krijgen jullie dan soms een stijve waar de rest of jou zus dan bij is?
Reputatie 3
Badge +13
Hi 1234abcdee,

nah, niet echt, we zijn wel gewend elkaar bloot te zien en tis niet echt iets seksueels. Van meisjes krijgen mijn tweelingbroertje en ik en mijn oudere broer sws geen stijve, want we vallen alle 3 op jongens 😛. Mijn jongste broertje is 13 en die krijgt volgens mij op het ogenblik al een stijve van een boom of een stoeptegel ofzo 🙂, maar das meer door de puberteit denk ik. Ik zie het wel als ie weer op zijn buik gaat liggen om zijn piemel te verbergen 🙂 Hij valt wel op meisjes.
Soms op het naaktstrand of -camping en als ik aan het stoeien ben met een leuke jongen en we raken elkaar beetje aan heb ik wel eens een stijve gehad, dus ja, dan spring je maar in het water ofzo, om het te verbergen.
Trouwens onze zus, waar we een onderbroek van aan moeten doen als we een boterham willen smeren, die loopt dan zelf in een stringetje en topless, dus das eigenlijk ook bijna bloot, je ziet haar billen helemaal en aan de voorkant is maar heel klein stukje stof en in de zon is ze ook helemaal bloot, dus ja, maar ze wil beetje de baas over ons zijn omdat ze de oudste is, denk ik. Maar verder is ze wel aardig hoor.

groetjes,
M&M's
Ik wilde dat ik dat mocht bij ons thuis? M&M
Reputatie 3
Badge +13
@Thomas02,

kom langs zou ik zeggen :)
nee, maar ff serieus, je kunt toch in je blootje thuis door het huis lopen als er niemand is of naar het naaktstrand als je het fijn vindt om bloot rond te lopen
@M&M's
Ik loop thuis wel eens naakt rond als er niemand is. (Vind ik geil want ik doe het bijna nooit. En het is spannend) en er is geen trand in de buurt. En ik wil je overigens heel graag ontmoeten. Jij bent de gene die dingen kan doen waar ik van droom.
Gr. Thomas❤️
Reputatie 3
Badge +13
Hi Thomas02,

jammer dat er geen strand bij je in de buurt is.
Ik ben echt niet zo bijzonder hoor, maar ik vind het wel leuk dat je me soort van aardig vindt 🙂 Ontmoeten, ja, das een ander verhaal, we mogen hier geen contact met elkaar maken, maar ik denk dat er wel een leuke jongen voor jou in jouw buurt/school/woonplaats is te vinden. Je komt hem vast wel tegen. Het komt echt wel goed.

Succes en als ik denk dat ik je ergens mee kan helpen hier op het forum, zal ik wel een reactie sturen.

Groetjes,
M&M's
Bedankt M&M's❤️
Kun je misschien niet een tip over je naam op J&out geven? Hopelijk vind ik je (kindertelefoonleden zullen nu niet ctief zijn hopelijk)
Reputatie 3
Badge +13
@Thomas02,

je zegt het eigenlijk zelf al dat je geen gegevens uit mag wisselen en ook al ziet KT het niet gelijk, ze komen er toch wel achter en dan krijgen we allebei straf, dus ja. En ik heb het nog aan mijn twin gevraagd en we hebben geen actief account meer, dus ik kan je sws niet zeggen, want het is er niet meer. Maar er zitten vast een heleboel andere leuke jongens op.

groetjes,
M&M's
Ze hebben me al strafwerk gegeven??(zal het niet meer doen KT) maar oke M&M's, ik begrijp je wel dat je geen account meer hebt. Is denk ik ook maar beter voor jullie.

❤️ thomas
Reputatie 3
Badge +13
@Thomas02,

Nou ja, als je al strafwerk hebt gehad 😞, zou ik verder maar oppassen.
Waarom denk je dat het beter is dat we daar geen account meer hebben dan?
Omdat we al een vriendje hebben en al uit de kast zijn ofzo?

M&M’s

PS volgens mij gaan we hier een beetje offtopic
@M&M's
Omdat dat misbruik gebeuren daar toch begon?
Gr. T
Reputatie 3
Badge +13
@Thomas,

Oh, dacht je dacht. Dan moet ik het even wat duidelijker uitleggen, want met Jong&Out is niks mis. Het is een veilige site, dus niemand hoeft zich daar zorgen over te maken. Ik heb nooit slechte dingen over die site gehoord.

Ik heb op een ander topic ergens gezegd dat het misbruik begonnen was rond de tijd dat we ons account hadden geopend, maar dat had op zich niks met die site te maken. Dat was gewoon toevallig. Maar omdat ons misbruik begon en we soort van bedreigd werden dat we er niks over mochten vertellen, aan niemand dus, durfden we ook niet op J&O te gaan, omdat we bang waren dat die jongens die ons misbruikten daar achter zouden komen, want ze wisten dat we daar op zaten. Ik weet niet meer precies wat er toen precies allemaal gebeurde, maar volgens mijn twin hebben we het account toen weer opgezegd, omdat het moest van die jongens ofzo. Maar sommige dingen uit die tijd weet ik niet meer precies.

groetjes,
M&M's

Sorry KT, ik weet dat het offtopic is, maar dit MISVERSTAND moest ik even uit de wereld hebben. Jong &Out is volgens mij een veilige site.

Ok en nu weer een reactie van iemand die wel eens naakt door het huis loopt, dus kom op met die reacties
Badge +3
Fijn dat jullie zelf alert zijn om het forum overzichtelijk te houden :)
een nieuw topic aanmaken kan altijd, natuurlijk.
vriendelijke groet, Mariska

Reageer