Vraag

ik wil jongens en meisjes naakt zien

  • 29 June 2020
  • 9 reacties
  • 6594 Bekeken

Badge +2

Hey

 

De laatste tijd wil ik graag jongens en meisjes naakt zien

Bij jongens zou ik ze graag eens naakt knuffelen omdat ik wil weten hoe een andere penis voelt tegen je lichaam.

Ik zou ook graag eens de penis wil aanraken en misschien eens in de ballen knijpen wil ook voelen hoe de penis stijf wordt tegen mijn lichaam,… zij mogen het ook doen

 

En bij de meisjes zou ik ze ook wil knuffelen en de borsten aanraken en misschien zij mijn penis laten aanraken,.…

Is dat de leeftijd

Weet iemand hoe ik dat kan doen het maakt nie uit of het van mijn vrienden zijn mag gewoon ook iemand die ik niet ken zijn (bv van hier)

 

 


9 reacties

Reputatie 2
Badge

Homoseksualiteit is iets heel moois, zelf kwam ik erachter dat ik jongens leuk vond toen ik 11 was. Ik vond een jongen leuk en we hebben elkaar naakt gezien op het toilet. Hij was pas 6 maar het voelde toch goed.

Reputatie 2
Badge

wel een beetje gay maar goed dat van die vrouwen snap ik wel

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Boy038  en anderen,

 

zoals eerder al gezegd is, is het niet de bedoeling om op dit forum contactgegevens met elkaar uit te wisselen. We vinden het belangrijk dat jullie anoniem blijven voor jullie eigen veiligheid. Letten jullie daar dus goed op?

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Badge +1

Hey

Jongen 13 jaar

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou dat wel met jou willen proberen. Alleen mag ik geen contact gegevens geven :(

Groetjes

Badge

Hallo 

Ik ben een jongen 

Je zit nu in de puberteit en dan wil je nog wel is die dingen doen of denken. Ik zit er nu ook in en heb dat ook wel af en toe 

Kusjes anonieme naam 123

Dat is gewoon hoe jij bent en dat is niet erg

Reputatie 1
Badge

Hallo Anoniempje 1234!

 

Ik zit zelf ook in de pubertijd en ik kan je vertellen… (Dat is vrij ***)  

Dit is gewoon een geval dat bij de pubertijd hoort, maak je niet druk.

 

(En over die meisjes, dat wil iedere jongen)

 

Succes verder, JustShy!

Het klinkt misschien gek

Mischien gek maar ik zou je wel willen helpen

 

Heyy

Dat je wat wilt, ligt wrs deels aan de pubertijd hoor. Ik zou ook wel eens een andere jongen naakt willen zien, gewoon ter vergelijking. Ik begrijp wat je bedoelt hoor. 

Hoe je zo iemand vindt weet ik dan weer niet. Iemand van het forum wordt het niet want er mogen namelijk geen contactgegevens gedeeld worden. Met iemand afspreken mag ook niet. 

Groetjes

Reageer