Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

naakt

• 29 juni 2020
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Badge

Hey

De laatste tijd wil ik graag jongens en meisjes naakt zien

Bij jongens zou ik ze graag eens naakt knuffelen omdat ik wil weten hoe een andere penis voelt tegen je lichaam.

Ik zou ook graag eens de penis wil aanraken en misschien eens in de ballen knijpen wil ook voelen hoe de penis stijf wordt tegen mijn lichaam,… zij mogen het ook doen

En bij de meisjes zou ik ze ook wil knuffelen en de borsten aanraken en misschien zij mijn penis laten aanraken,.…

Is dat de leeftijd

Weet iemand hoe ik dat kan doen het maakt nie uit of het van mijn vrienden zijn mag gewoon ook iemand die ik niet ken zijn (bv van hier)

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Heyy

Dat je wat wilt, ligt wrs deels aan de pubertijd hoor. Ik zou ook wel eens een andere jongen naakt willen zien, gewoon ter vergelijking. Ik begrijp wat je bedoelt hoor. 

Hoe je zo iemand vindt weet ik dan weer niet. Iemand van het forum wordt het niet want er mogen namelijk geen contactgegevens gedeeld worden. Met iemand afspreken mag ook niet. 

Groetjes

Badge

Hey

Bij jongens zou ik ze graag eens naakt knuffelen omdat ik wil weten hoe een andere penis voelt tegen je lichaam.

Ik zou ook graag eens de penis wil aanraken en misschien eens in de ballen knijpen wil ook voelen hoe de penis stijf wordt tegen mijn lichaam,… zij mogen het ook doen

En bij de meisjes zou ik ze ook wil knuffelen en de borsten aanraken en misschien zij mijn penis laten aanraken,.…

Is dat de leeftijd

Weet iemand hoe ik dat kan doen het maakt nie uit of het van mijn vrienden zijn mag gewoon ook iemand die ik niet ken zijn (bv van hier)

Willen jullie dat ook doen laat het weten 

Het klinkt misschien gek

Hey

Is dat de leeftijd

Willen jullie dat ook doen laat het weten 

Mischien gek maar ik zou je wel willen helpen

Reputatie 1
Badge

Hallo Anoniempje 1234!

Ik zit zelf ook in de pubertijd en ik kan je vertellen… (Dat is vrij ***)  

Dit is gewoon een geval dat bij de pubertijd hoort, maak je niet druk.

(En over die meisjes, dat wil iedere jongen)

Succes verder, JustShy!

Badge +1

Dat is gewoon hoe jij bent en dat is niet erg

Reageer