Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Moslim homo 14 jaar

• 27 december 2014
  • 56 reacties
  • 7683 Bekeken

Hallo, ik ben een turkse moslim jongen van 14 jaar en ben homo. Ik heb het er erg moeilijk mee, mijn ouders weten het ook niet. Elke dag doet mij iets pijn en dat is dat ik verliefd ben op een turkse jongen uit mijn klas en ik krijg ook een stijve als ik hem zie. Ik voelde me al weken raar en slecht want ik kreeg telkens in mijn gedachte dat ik met hem wil zoenen en masturberen enzo. Maar mijn geloof accepteert dat niet en daarom was ik daar zo verdrietig over. Een dag later probeerde ik veel met hem om te gaan en we werden na een week beste vrienden. Ik ging bij hem en ik ging er met hem over praten. Hij wachtte even en zei toen dat hij ook homo is en dat hij me ook lekker en lief vindt enzo. Toen voelde ik me erg goed en blij. We gingen elkaar uitkleden en samen in bed veel knuffelen en zoenen en elkaar aftrekken en zn sperma kwam in mn gezicht en mijn sperma kwam in zijn gezichr daarna gingen we samen slapen. Sindsdien zijn we bezig elkaar te verwennen en veel knuffelen, zoenen en masturberen. Ik kan mezelf gewoon niet tegenhouden. Ik weet ook niet zeker of homosex mag in de islam of niet. Help mij alsjeblieft, ik wil niet naar de hel!
Salaam,
Een turkse moslim jongen (homo)

56 reacties

Hey,

Een heel herkenbaar probleem...

Ik ben christen maar t blijft verboden.
Ik geloof jiet dat God slecht is (of t nu 'mijn' of 'jouw' God is)
Hij heeft jou gemaakt zoals jij bent, en zo ben je goed
voelt t goed? Dan is het denk ik ook goed
als het slecht was had je het wel gevoelt, denk ik
Mijn ouders vinden het een hele erge zonden die bestraft zal worden. Ik geloof in een God van liefde en de sowieso'we zondige aard van de mens

kan je bidden (ik weet niet hoe dat bij moslims werkt, maar is er een manier om met God/Allah te praten)?
dan kan je vertellen over hoe je je voelt

ik vind dat geloof voor alles gaat
maar ik denk ook dat mensen het geloof vervormen
iedereen heeft een net iets andere kijk op het geloof

aan ouders vertellen blijft iets lastigs
de kans dat ze t goed vinden is klein
misschein kan je beginnen met dat een vriend van je homo is en vragen of toe t goed vonden als je met ze omgaat
zorg ervoor dat het geen taboe meer is bij jullie thuis

uiteindelijk gaat het om jezelf
wat vind jij ervan?
wat geloof jij?

ik vind t heel erg dat mijn ouders t nooit sullen accepteren, maar ik verander niet voor ze
ook jij moet neit voor je ouders veranderen 
echt neit

xx
pheebe
Bedankt voor het lange bericht x !
het enige is dat het nog steeds moeilijk voor me blijft ik wil wel een goeie moslim zijn maar als je eenmaal homo bent en je hebt zulke gevoelens dan is dat erg lastig en het is ook moeilijk om het tegen te houden .. maar je bent nou eenmaal wie je bent.. zo probeer ik erover te denken
Sorry, je hebt gelijk
mn vorige berichtje was vrij lang

Ik snap dat je een goede moslim wilt zijn
Maar ik denk neit dat dat afbreuk mag doen aan wie je nu bent
Is er een moslim met wie je over dit soort dingen kan praten?
Bij mij in de kerk i d'r jeugdleiding met wie ik erover kan praten zonder dat m'n ouders t te weten komen
is er ook zo iets voor/bij jou?

je kan het, denk ik, niet tegenhouden
dat wel proberen maakt je, denk ik, alleen maar ongelukkig
Tja.. de enige waarmee ik erover kan praten is diegene waarmee ik gezoend en gerukt heb, hij is ook moslim.. maar we doen het nog steeds en ik kan dat gewoon niet tegenhouden.. het is zo lekker en ik denk ook dat het niet mag in de islam... maarja
hey,

ik snap je probleem, ik ben ook homoseksueel. Maar onthoud dit: god (in jouwn geval allah) heeft jouw gemaakt om wie je bent dus hij heeft jouw homo gemaakt dus waarom zou je naar de hel gaan? Ik ben ook niet moslim, dus ik weet niet hoe dat precies werkt met jouwn geloof. Maar je gaat echt niet naar de hel om zon dom ding. 
Ik heb een vraagje zijn je ouders tegen homos? Want dan begrijp ik het best dat het niet leuk is. Ik kan nog niks zeggen want ik ben ook nog niet uit de kast. Maar misschien kun je het er over hebben. En je gaat niet naar de hel! I prommes!!!

Gr Ano:)
Ja ze zijn er zeker tegen... als ik het vertel word ik waarschijnlijk uit huis geschopt! Stomme ouders, iedereen moet elkaar gewoonaccepteren zoals ze zijn! Ik heb het erg moeilijk dus... ik heb gisteren nog ge experimenteerd met me beste vriend we kunnen gewoon niet stoppen hets zo lekker enzo... maar normaals ik ben erg bang dat mn geloof het niet accepteert en dat ik later in de hel kom... maar dat wil ik niet! Ik zou ook willen dat mijn geloof homos accepteert zoals ze zijn, ik kan er bijv ook niks aan doen dat ik homo ben!
Hey,

Voor je ouders kan je t geheim houden tot je t huis uit gaat (doe ik ook).

Voor jezelf meot je een keuze maken.
Het gaat tegen je geloof in.
Wat is pbelangrijker? Wat denk jij dat Allah er van vind?
Ik ken zat Cristenen die homo/lesbo/bi zijn en gwn geen relatie aangaan.
Maar ook die denken dat t oke is, en dus gwn trouwen.
Voor jezelf meot je kiezen. Dat zal rust geven.

xx
heyy
hmm nou niks ergs aan, als jij op jongens verliefd word dan ben je gwn zo geboren
jij kan niet zeggen IK MOET ALLEEN OP MEISJES VALLEN
je hart is je kompas. en kijk , ik weet wel wat over de islam maar je kan liefde niet
onder controle hebben! gwn homo blijfen want je bent zo gebooren en je zal altijd vanbinnen zo blijfen
"god" heeft je zo gemaakt , jij kan er niks aan doen.
je bent gay gebooren dus je gaat zo ook verder.
accepteer het. god gaat je niet straffen als jij je hart volgt want hij heeft JOU zo gemaakt
je gaat echt niet naar hell omdat god je zo heeft gemaakt
werk in je liefde ga verder met de jongen van je dromen
homo of niet , het gaat om je daden en niet om op wie je valt en met wie je
wel sex mee wilt hebben etc
gay is dood normaal je bent zo gebooren
xx
SKRILLEX
Salamou aleykoum
beste broeder
je zegt dat je denkt dat je een homo bent
Allah die verbied dat maar het is een ziekte
en je bent er niet mee geboren
je kan het overwinnen door afstand te nemen van die jongen
door 5x per dag te bidden
Door naar de moskee te gaan en koran te lezen
ik begrijp wel hoe je je voelt maar dat je het weet masturberen is ook haram
neem afstand van hem maar met kleine stapjes
ga niet meer met hem in bed en zoen niet meer met hem
ga thuis naar je kamer en masturbeer daar op hem op ze foto en zo na een tijdje mastuurbeer je op een vrouw en daarma op niks en dan ben je geen homo

allahu teala geeft met de profeet mohammed door je bent geen homo het is pyschologisch

ik wens je veel succes
insaallah overwin je je ziekte met allah de hulp
hey @turksejongen nederland
wat denk jij is zo simpel ofz?!
en het is GEEN ZIEKTE
jij doet hier serieus echt mee mensen pijn
als een homo dit leest en zo van "het is een ziekte"
wtf? en stoppen met homo is bijna onmogelijk gast!
jij houd van je moeder en het is moeilijk om haar te haten
ik weet je geloof is er tegen maar noem het geen ziekte gast
ik heb 2 lesbi vriendinnen en sinds zij uit de kast kwamen waren ze 10X gelukkiger
gast je kan niet bepalen van wie je een boner krijgt of niet
en noem het geen ziekte
xx
SKRILLEX
Skrillex
ik kan jou een paar dingen zeggen en dat is dat het echt op papier staat dat het een ziekte is en dat je het kan overwinnen. Het is zo dat homo zijn haram is volgens zijn geloof en dat allah (god) hem niet zou accepteren in de hemel dat staat in de bork van de moslims waar ik in geloof en ook waar hij in gelooft dus is het te overwinnen em.ik doe hem geeen pijn hij vroeg erom. En die lesbies ze boelen ze gelukkeger en je kan je gevoel veranderen want je kan wel je moeder haten. Dit is wat ik wou zeggen
aleykoumselaam ( dag in het arabisch)-onnodige quote verwijderd-
beste moslim broeder,

dat is juist het probleem, ik kan het niet zo maken dat ik afstand van hem neem.. bijna elke week zie ik hem en dan gaan we samen naar elkaars huis en doen we die dingen maar ik kan geen afstand houden van die dingen met hem dat is het probleem... ik wist trouwens niet dat masturberen haram is.. waarom haram? het zaad moet er ook eens uit
maargoed, je moet weten dat ik het moeilijk heb , ik kan geen afstand houden van die jongen enzo..
maar bedankt voor je reactie
Salaam,
XTurkishBoyX
beste moslim broeder,

dat is juist het probleem, ik kan het niet zo maken dat ik afstand van hem neem.. bijna elke week zie ik hem en dan gaan we samen naar elkaars huis en doen we die dingen maar ik kan geen afstand houden van die dingen met hem dat is het probleem... ik wist trouwens niet dat masturberen haram is.. waarom haram? het zaad moet er ook eens uit
maargoed, je moet weten dat ik het moeilijk heb , ik kan geen afstand houden van die jongen enzo..
maar bedankt voor je reactie
Salaam,
XTurkishBoyX
Salamou aleykoum
beste broeder
je zegt dat je denkt dat je een homo bent
Allah die verbied dat maar het is een ziekte
en je bent er niet mee geboren
je kan het overwinnen door afstand te nemen van die jongen
door 5x per dag te bidden
Door naar de moskee te gaan en koran te lezen
ik begrijp wel hoe je je voelt maar dat je het weet masturberen is ook haram
neem afstand van hem maar met kleine stapjes
ga niet meer met hem in bed en zoen niet meer met hem
ga thuis naar je kamer en masturbeer daar op hem op ze foto en zo na een tijdje mastuurbeer je op een vrouw en daarma op niks en dan ben je geen homo

allahu teala geeft met de profeet mohammed door je bent geen homo het is pyschologisch

ik wens je veel succes
insaallah overwin je je ziekte met allah de hulp

doe jij je biologie wel???
doen jullie je biologie wel goed? 
-tekst verwijderd-

ah ja ehe
kijk ik respecteer je geloof wel maar , gevoelens omkeren is extreem moeilijk
tis geen ziekte. serieus. misschien een flik in je gevoelens maar idk of het ooit iemand is gelukt om alls om te draaien
wat is de "rede" dat het een ziekte moet zijn?
mensen hebben nou eenmaal gevoelens en die kun je niet simpel VERANDEREN
ik heb vaker gelezen over christenen die opgenomen werden om niet meer gay te zijn
maar dat hielp voor geen ene **** meter
ik hoop dat je gaat snappen dat gevoelens geen game zijn
en ja het staat miss op papier maar neem niet alles zo letterlijk
biologie hehe
maar oke , ik weet zelf best wel heel wat over de islam hoor dus mij bij les geven is niet nodig
maar mattie het een ziekte noemen gaat me te ver
dus je noemt alle lesbi/gay/bi sexuele mensen ziek
ahh ok je geloof accepteert het niet , ja joh maar gay naar hetro is wel erg moeilijk
klaar punt.
als je verliefd ben , ben je het  gwn.
je kan niet zeggen 'oke penis , word alleen stijf van vrouwen ok?"
het kan zijn dat die jongen alleen moet afkicken
maar alsnog hou dat "ziekte" ff bij je gozer
xx
skrillex
Jongens, kom op ff!
Geloof je geloof. En ja, is sommige geloven is homoseksualiteit een ziekte.
Mijn ouders (en de rest van m'n familie) vinden dat ook, maar ik niet.
In het Islam is het inderdaad een ziekte.
Dat meoten wij, hier om t forum, dan wel respecteren.
hai again
@pheebe ja doe ik ook maar het kwam gwn hard aan en kon er ni tegen :/

:psrry als ik disrespectful overkwam
xx
skrillex
Ik heb gwn gerapporteerd hoor vind het echt niet normaal wat die zegt
One love music
ik begrijp wat je bedoelt
Als je 'homo' bent dan ben je 'verliefd' op je eigen grslacht
dat kan je verandere door jezelf te dwingen
stel dat het geen ziekte is dan is het pyschologisch
en dus blijft het iets wat je kan overwinnen.
en turkishboy probeer afstand te nemen van die jongen ook al lukt het niet blijf het geloven. Wat ik al zei als jij je richt naar allah gaat hij jou helpen om het homofobie te overwinnen je gaat het zien bid 5x per dag en lees de koran elke dag.
Salaam (dag in het arabisch)
hai again
@pheebe ja doe ik ook maar het kwam gwn hard aan en kon er ni tegen :/

:psrry als ik disrespectful overkwam
xx
skrillex
Ik zeg wat mij geloof mij verteld en ik zeg dus ook wat ik vind en wat mijn mening en die van mijn god allah is.
jij wil mij nu discrimineren omdat ik een moslim ben die vind dat homo zijn een ziekte is.
ik rapporteer jou wel efe
salaam (dag in het arabisch)
QUOTE]Ik heb gwn gerapporteerd hoor vind het echt niet normaal wat die zegt
[/quote]
hey
@turksejongen_nederland
:p we hebben beiden een andere mening nog sorry als ik verkeerd aankwam XD
maar ja als hij weer hetro wilt zijn , dan ben je wel goed opweg met helpen hoop ik
maar oke hehehe , heb wat geheim gehouden , ben zelf ook moslim alhamdulilah (muslima)
maar ja. homo sexualitijd is ja , haram. er is ook veel ermee gebeurt in het verleden met profeten
en een stad met lesbis homos enz ik ken het verhaal nog , dat er een stad helemaal omgekiept is door allah
subhana wa ta3alah , omdat die mensen al vaak genoeg werden gewaarschuwd
soukran (dankje) dat je wilt helpen maar ik werd pissig omdat je het een ziekte noemde
nog een fijne avond ma3a alsalama!
xx
skrillex
ma3a alsalama is doei voor de mensen :3
hey
@turksejongen_nederland
:p we hebben beiden een andere mening nog sorry als ik verkeerd aankwam XD
maar ja als hij weer hetro wilt zijn , dan ben je wel goed opweg met helpen hoop ik
maar oke hehehe , heb wat geheim gehouden , ben zelf ook moslim alhamdulilah (muslima)
maar ja. homo sexualitijd is ja , haram. er is ook veel ermee gebeurt in het verleden met profeten
en een stad met lesbis homos enz ik ken het verhaal nog , dat er een stad helemaal omgekiept is door allah
subhana wa ta3alah , omdat die mensen al vaak genoeg werden gewaarschuwd
soukran (dankje) dat je wilt helpen maar ik werd pissig omdat je het een ziekte noemde
nog een fijne avond ma3a alsalama!
xx
skrillex

Elhamdulliah het maakt niks uit. Ik begrijp dat jij het ook begrijpt mijn bedoeling was niet het kwesten maar het vertellen tegen hem. Hij zij help mij dus ik gaf hem een weg die hij kons oplopen ik hoop dat hij die weg ook volgt maar hij mag het zelf weten.
Assallaam
@XTurkishBoyX

Hoi! ,
Ik ben zelf ook moslim en ik vind zelf dat je gewoon sex mag hebben met jouw vriend!
heel veel mensen zoals, moslim geleerden, homofoben, etc. vinden het maar raar alleen maar om het feit dat ze het zelf niet snappen.
zelf ben ik ook 14 jaar en ik zelf weet in welke situatie je verkeert. in de islam is het delen van gevoelens eigenlijk al een taboe , laat staan homo

succes broeder!

Reageer