Vraag

Moet je perse seks hebben?

  • 29 November 2018
  • 17 reacties
  • 549 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben nu 13 en ik heb een vraag,
Moet je perse seks hebben enn tongzoenen in een relatie?
Want ik wil wel tongzoenen maar dat durf ik niet maar ik wil nog geen seks
Ik vindt nu iemand leuk maar ik ben bang dat als ik verkering met hem neem dat als ik dan wil tongzoenen dat hij het uitmaakt omdat ik het dan super slecht doe.
Ik zoen wel maar dan zonder tong ofso

17 reacties

Maak je niet druk💖

Je bent 13! Je hoeft nu echt nog geen sexs te hebben zeker niet als je dat niet wilt💗

Een relatie is veel meer dan sexueelen dingen. Respect vertrouwen lol en bulhulpzaamheid zijn onderanderen (vind ik) wat een relatie mooi maakt... (mischien verbeeld ik mij dit aangezien ik single for life ben haha)

Er komt een tijd dat je er wel klaar voor bent en dat gebeurd vanzelf je hoeft je geen zorgen te maaken💖
Hey!

Je hoeft je echt geen zorgen te maken om seks en al die dingen. Als je in een relatie zit doe je dat omdat je mekaar heel leuk vind enzo. Je kan het doen wanneer je echt denkt dat je er klaar voor bent. Ik heb een half jaar in een relatie gezeten en niks seksueels gedaan maar we waren er gewoon voor mekaar toen we elkaar nodig hadden en praatte gewoon heel veel. Dus zo kan het ook. Seks is maar een klein onderdeel in een relatie en niet eens de belangrijkste vind ik.

Dus doe het gewoon wanneer je er echt denkt klaar voor te zijn en jij het zelf echt wil en niet een wel en de ander niet want dan krijg je er spijt van.

Gr. Ciber
Bedankt xx
Jij moet doen waar jij je fijn bij voelt. Wil je wel tongzoenen maar geen sex hebben dan moet je het ook niet doen. Als jij sex hebt maar het helemaal niet wil heb je daar later spijt van. Als diegene wel graag sex wil hebben, moet die het accepteren dat jou lichaam er nog niet klaar voor is. Jou lichaam wil op een gegeven moment wel sex hebben, maar ik zou je aanraden het pas te doen als jij het wil en niet eerder want dan krijg je er spijt van. Jij geeft aan dat je wel wil tongzoenen maar het niet durft, wees relact, als je wil tongzoen moet je dat gewoon doen, en vind diegene waar je mee zou gaan tongzoenen dat slecht, heeft degene het daar mee te doen. Deze video heb ik ooit eens gezien, en mischien haal je hier nog wat tips uit: https://www.youtube.com/watch?v=isr-iss6D5s Ik zag de volgende video er ook bij staan maar die heb ik nog nooit gezien... Dus je moet maar kijken of je daar nog wat uit haalt: https://www.youtube.com/watch?v=-4B6zpeh9-E. En verder jij kan het de eerste tongzoen zal nooit helemaal perfect zijn, daar is niks mis mee. Als je het vaker hebt gedaan komt het echt wel goed.
hi
je hoeft echt niet perse seks te hebben in een relatie, zeker niet op je 13e. Over dat zoenen,
je hoeft echt niet bang te zijn omdat hij het dan uitmaalt, hij kan miss wel eerst ff schrikken, maar niet te vergeten het zijn jongens, die vinden dat meestal wel interessant xD. En hè is voor jou je eerste zoen en waarschijnlijk voor die van hem ook. Je moet gwn als je zoent een keer met je tong langs zn lip gaan en kijken wat hij doet, als hij niks doet kun je het evt nog een keer proberen en als hij zn mond een stukje open doet kun je je tong wat verder naar binnen doen. Niet te ver. En kijk maar wat er gebeurt, waarschijnlijk doet hij ongv hetzelfde bij jou. En je loopt de eerste keer altijd wat aan te lummelen, er is veel stress en spanning en het wordt zeer waarschijnlijk akward maar het is het waard. De eerste keer is het ook niet zo lekker maar als je het een paar keer probeert wordt het steeds lekkerder.

hoop dat je er iets aan hebt
Hoi,
Is het dan niet een idee om met een persoon waar je geen gevoelens voor de eerste keer te gaan tongen want dan is het niet zo akward en kan je bij je crush beter zoenen ofso?
ik snap je idee en waarom je dat zou doen maar aan de andere kant, je zoent met een andere jongen... denk jij dat je vriendje dat leuk zou vinden dan?
Heyhey,
maak je geen zorgen!

Het is op je dertiende heel normaal om nog niet te zoenen en geen seks te hebben. Ik ben zelf een van de enige dertien jarige die ik ken die al ontmaagd is haha.
Waarschijnlijk dat je eerste keer zoenen niet heel soepel gaat, maar dat is niets om je druk over te maken. Nadat je het een paar keer hebt gedaan gaat het vast wel beter
Xx
kom neuken dan hoertje van me

  1. tis geen hoer tis een mens.
  2. het is verboden om contactgegevens uit te wisselen
@Ronald2001 Nee ik bedoel ik heb nu nog geen relatie maar voor dat ik een relatie heb zou ik toch kunnen oefenen of is dat raar?
@sjorsvogel
Heb respect voor de mensen hier a.u.b 🙄
daar zijn verschillende meningen over, aangezien het lijkt alsof jullie wel close zijn zou ik het niet doen aangezien je dan misschien zijn vertrouwen schaadt enz, als iemand dat bij mij zou doen(als je dus close friends bent) dan zou ik me wel een beetje gebruikt of iets dergelijks voelen en hij kan dan het gevoel krijgen dat jij die andere jongen leuker vind enz...(ik bedoel dit niet gemeen of iets)
@wilmaislekker nope liever niet lmao
@Sophieousri nee hoor, het is helemaal niet raar om eerst een keertje te willen oefenen met zoenen voordat je echt een relatie krijgt 🙂 gewoon doen waar je je fijn bij voelt

Reageer