Vraag

mn vriendje wilt meer maar ik nog niet

  • 14 October 2019
  • 8 reacties
  • 532 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben een meisje van 14 en heb een vriendje van 15. We zoenen al best lang en laats  gingen we zoenen en gingen we iets verder, hij raakte mn borsten aan en ging in mn broek. Ik was alleen super bang want ik vond alles wel fijn maar wil nog niet gevingerd worden. Ik heb t tegen m gezegd maar ik ben bang dat het de volgende keer zonder dat ik het helemaal door heb al gebeurd. Help!!


8 reacties

Een beetje een aanranding maar eigenlijk ook weer niet omdat hij jou niet zomaar te betasten heeft maar je vind het leuk wat het tweestrijdig maakt. Je kan zeggen kijk je mag aan mijn borsten komen maar niet aan mijn vagina dat wil ik niet en wat dreigen zodat hij weet dat jij het meent. 

 

Ik heb een vriendin en ben een trans meisje dus heb ik een penis maar ook borsten en toen het pas aan was schudde ze haar poep wat ik leuk vond toen haar hand in mijn broek stak en ze zei dat voelt als plezier. Ik werd kwaad en trok haar hand uit mijn broek omdat ik kende haar pas. Zo'n dingen kunnen niet tenzij ik zeg schatje zullen we eens maar dan heeft ze de toestemming 

Hoi

 

Goed dat je je grenzen aangeeft. Ik stel voor dat je dit zo nodig blijft doen. Je partner hoort je wensen te respecteren, en als je het gevoel hebt ergens nog niet klaar voor te zijn, is het zeker verstandig om dat aan te geven. 
 

Heb je het gevoel dat je vriend weleens een stapje verder zou gaan zonder dat jij dat wilt? Zo ja, lijkt het me nuttig om dit met hem te bespreken, zodat hij goed weet waar jij aan toe bent en waar je liever nog even mee wacht. 
 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 5
Badge +3

Een beetje een aanranding maar eigenlijk ook weer niet omdat hij jou niet zomaar te betasten heeft maar je vind het leuk wat het tweestrijdig maakt. Je kan zeggen kijk je mag aan mijn borsten komen maar niet aan mijn vagina dat wil ik niet en wat dreigen zodat hij weet dat jij het meent. 

 

Ik heb een vriendin en ben een trans meisje dus heb ik een penis maar ook borsten en toen het pas aan was schudde ze haar poep wat ik leuk vond toen haar hand in mijn broek stak en ze zei dat voelt als plezier. Ik werd kwaad en trok haar hand uit mijn broek omdat ik kende haar pas. Zo'n dingen kunnen niet tenzij ik zeg schatje zullen we eens maar dan heeft ze de toestemming 


wat gaaf dat je trans bent, ik vindt dit zelf heel spannend. Mag ik vragen op welke leeftijd je hiermee begonnen bent en hoe jong je nu bent?

Een beetje een aanranding maar eigenlijk ook weer niet omdat hij jou niet zomaar te betasten heeft maar je vind het leuk wat het tweestrijdig maakt. Je kan zeggen kijk je mag aan mijn borsten komen maar niet aan mijn vagina dat wil ik niet en wat dreigen zodat hij weet dat jij het meent. 

 

Ik heb een vriendin en ben een trans meisje dus heb ik een penis maar ook borsten en toen het pas aan was schudde ze haar poep wat ik leuk vond toen haar hand in mijn broek stak en ze zei dat voelt als plezier. Ik werd kwaad en trok haar hand uit mijn broek omdat ik kende haar pas. Zo'n dingen kunnen niet tenzij ik zeg schatje zullen we eens maar dan heeft ze de toestemming 


wat gaaf dat je trans bent, ik vindt dit zelf heel spannend. Mag ik vragen op welke leeftijd je hiermee begonnen bent en hoe jong je nu bent?

12 en nu ben ik 15 en zeer tevreden want ik zie er echt als een meisje uit enkel beneden maar daar helpt vrouwelijke hormonen niet tegen maar als ik 21 ben en echt overtuigd dan kan ik een geslachtsoperatie ondergaan omdat ik een tiener ben kan ik onzeker zijn. Borsten kunnen ze wegnemen maar een penis herstellen als ze die beschadigd hebben niet en dus moet ik 100%zeker zijn dat ik een vagina wil of niet maar ik ben transseksueel dus wil het volledige pakket 

Reputatie 5
Badge +3

Duidelijk!

 

heb je al sinds je 12e hormonen?

Hoi

 

Goed dat je je grenzen aangeeft. Ik stel voor dat je dit zo nodig blijft doen. Je partner hoort je wensen te respecteren, en als je het gevoel hebt ergens nog niet klaar voor te zijn, is het zeker verstandig om dat aan te geven. 
 

Heb je het gevoel dat je vriend weleens een stapje verder zou gaan zonder dat jij dat wilt? Zo ja, lijkt het me nuttig om dit met hem te bespreken, zodat hij goed weet waar jij aan toe bent en waar je liever nog even mee wacht. 
 

Groetjes

Kenshin

 

hey, heel erg bedankt voor je reactie! Ik wil het wel bespreken maar vind het best eng, heb gisteren nog een keer afgesproken en hij zat toch de hele tijd in mn broek maar dan niet verder, alleen een beetje aan mn kont zitten. Ben mezelf ook gaan afvragen of ik hem nou echt nog zo leuk vind. Niet omdat hij dit nu doet maar in het algemeen (hij is namelijk best wel saai en ik wil ook heel graag andere dingen doen dan zoenen)  En omdat ik misschien wel iemand anders leuk vind. 

 

Als praten je eng lijkt, zou je hem een berichtje kunnen sturen. Daarin zou je kunnen aangeven waar je grenzen liggen, en wat je graag anders zou zien in jullie relatie. Dingen als jullie relatie eventueel beëindigen doe je dan beter weer in een gesprek, aangezien je dat soort dingen beter niet via berichtjes doet. 

 

Gr. Kenshin

Duidelijk!

 

heb je al sinds je 12e hormonen?

Ja

Reageer