Vraag

Misgebruikt

  • 10 August 2017
  • 8 reacties
  • 869 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben Misgebruikt ik ging naar mijn vriendje hij was nog niet thuis haar zus van 19 was alleen thuis ze zij ik heb iets voor jou doe je ogen dicht toen heeft ze met een touw mijn handen vast gemaakt en ducktape op me mond toen ging ze uitkleden en mijn t shirt uit doen en dan ging ze filmen ze zij als ik iets zeg dan gaat ze tegen mijn ouder die filmpje laten zien en zegen dat ik een vriendje heb ik denk dat zij een Lesbian is ze zij als ik ga schreeuwen dat ze die filmpje aan me ouders laten zien ik ging als doen wat ze zei . ze ging wasknijper op me tepels doen ze zei om haar te zoenen heb ik gedaan maar toen zei ze haar pussy te likken ik was heel bang ze ging mijn tepel lijken na paar minuten heeft ze weer ducktape op me mond gedaan toon ging ze me vinginer en lickken dan kwam haar vader van werk naar huis ze zei snel opkleden als iets zegt dan ga ik die video laten zien toon gingen wij naar beneden en ik ging rennend naar huis . Moet ik tegen mijn vriendje zegen ? Ik ven heel bang het was een week geleden gebeurt

8 reacties

Ben*
Ik zou naar de politie gaan en daar je verhaal vertellen en maak je maar geen zorgen om het dreigen van haar.
Ik ga niet naar de Politie mijn ouders worden echt boos
Vertel gwn wa er gebeurde aan iemand politie, ouders, vriendje,...
Ik ga proberren aan mij vriendje tevertellen
Serieus?
Reputatie 3
Badge +1

gewoon naar politie gaan DIT IS EEN MIDRIJF WAAR ZE VOOR NAAR DE GEVANGENIS KAN  

 

DIT NOEMEN ZE VERKRACHTING 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, 

Ik weet dat je bang bent om naar de politie te gaan MAAR DOE HET WEL! pls doe het ook al worden je ouders boos het is erg belangrijk dat mensen dit weten 1. als eerst vertel het NIET aan je vriendje als misschien heel het plan was en hij je ook wil verkrachten ja dan heb je een groter probleem!  2. Je ouders worden vast niet boos dat je de politie hebt gebeld en ze zijn waarschijnlijk dan heel trots op jou dat je de politie juist soort van hebt geholpen GELOOF ME DIT HELPT ECHT! 3. Ga even een tijd niet naar je vriendje! 4. BLIJF STERK EN ALS HET NIET LUKT IM HERE FOR U!

 

xx me (14 jarig meisje)

Reageer