Beantwoord

misbruikt door trainer

  • 3 January 2020
  • 27 reacties
  • 7327 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik heb een echt gebeurd verhaal dat ik graag met jullie wil delen.

Het begon allemaal ongeveer een paar maanden geleden. Ik zit op voetbal en soms ga ik na de training nog wat aan mijn conditie en traptechniek werken. Ik ben dan altijd alleen op het veld maar deze keer vroeg mijn trainer of hij me kon helpen. Dat leek me wel een goed plan en hij ging zeg maar van die oefeningen doen om mijn conditie te verbeteren. Toen ik zei dat ik een beetje last had van steek enzo zei hij dat ik maar even naar binnen moest gaan en dat hij mij even zou gaan rekken. 

Toen we in de kleedkamer waren zei hij dat ik moest gaan liggen. Dat deed ik en toen ging hij mij een beetje masseren (niet verkeerd). Toen ik zei dat ik het nogsteeds  had zei hij dat ik even maar mijn shirt uit moest doen. Dat deed ik en toen ging hij mijn buik masseren. Toen zei ik dat mijn benen nogsteeds pijn deden zei hij dat ik mijn broekje uit moest doen. Ik deed dat en toen ging hij mijn bovenbenen masseren. Ik had toen nogsteeds pijn en toen zei hij: ga maar douchen dan dit wordt niks. 

Ik deed dat dus weer en toen ik klaar was met douchen, kwam ik dus naakt uit de douche en toen was mijn trainer mij op aan het wachten. Ik deed snel mijn handdoek over mijn piemel heen. Hij zei dat hij nog wel een techniek had zodat mijn pijn wel weg kon gaan. Ik moest gaan liggen (naakt) op mijn buik, met een handdoek over mijn billen heen. Hij ging mij bij mijn billen masseren en ik vond dat eigenlijk wel lekker. Hij zei dat hij iemand kende die scout van Ajax is en hij kon mij wel naar Ajax helpen. Dat is echt mijn droom dus ik vroeg wat ik moest doen. 

Hij zei dat ik moest gaan liggen op mijn rug en de handdoek weg doen. Ik wilde zo graag naar Ajax dat ik dat gewoon deed, en toen ging hij mij pijpen. Daarna moest ik hem pijpen en toen kwam hij in mijn mond klaar. Hij zei dat hij mij daarna nog in mijn kont wou neuken en dat ik daarna naar Ajax kon. Dat deed veel pijn maar toen het over was zei hij dat hij nog één ding wou doen. Ik zei oké!

Hij zei dat ik voorover moest buigen en toen ging hij mij een aantal keer heel hard op mijn billen slaan. Dat deed heel veel pijn en daarna moest ik nog klaarkomen op mijn buik en het toen oplikken. Toen zij hij dat ik naar huis moest gaan en niemand vertellen over dit.  Nu is het winterstop en hij stuurde mij een berichtje dat ik maandag naar de club moet komen en dan is de scout er ook en dan kan hij gaan kijken of ik geschikt ben. 
 

bedankt voor het lezen van dit verhaal, WAT MOET IK NU DOEN??

icon

Beste antwoord door Just_a_person 4 January 2020, 19:11

Bekijk origineel

27 reacties

als ik eerlijk ben dan denk ik dat hij helemaal geen scout kent en hij het als smoes  gebruike om joi tot bepaalde dingen te krijgen…

Ik zou naar de politie gaan, als je echt bij ajax wil voetballen dan moet dat komen door je techniek, jou trainer kan er niet voor zorgen dat je opeens bij ajax speelt...

Badge

Hoe is het afgelopen 

Reputatie 3
Badge +3

In een appje dat hij me gister stuurde zei hij dat als ik naar zijn huis toe kwam, we nog een keer konde trainen en dat ik dan zeker naar Ajax kan

ik twijfel echt of ik dit moet doen want ik wil echt zoo graag naar ajax en ik heb daar alles voor ober

Ik kan wel raden wat die trainer met jou wil en het heeft niks te maken met Ajax. 

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben vandaag naar hem toe gegaan, ik heb een beetje aan krachttrainig gedaan. Hij zei dat ik even mijn kleren uit moest trekken (onderbroek mocht aan). Hij heeft mij gewogen en gemeten enzo. Hij zei dat hij die informatie nodig had voor de scout. En toen ging hij even aan mijn lichaam voelen enzo en toen moest ik gaan liggen op een bank. Hij deed een blinddoek bij mij om omdat hij zo een reactie test ofzo ging doen. Ik zei dat ik het oke vond en toen na een tijdje trok hij mijn onderbroek uit (t enige wat ik aan had). Toen ging hij mij aftrekken en daarna pijpen. Ik zei: wat doe je? En toen zei hij dat hij dit moest doen anders zou de scout niet komen. Toen ik klaarkwam in zijn mond ging bij het daarna spuugde hij het weer uit ik mijn gezicht. 

Toen zei hij dat ik als voetballer tegen een stootje moest kunnen en toen ging hij mij kei hard slaan enzo vooral op mijn sixpack. Toen mocht ik weer naar huis op de voorwaarde dat ik morgen naar de voetbal club kom als de scout er ook is. Ik heb alleen heel veel pijn aan mijn billen en buik maar ik heb een foto van de scout gezien en hij is volgensmij wel echt scout. 
 

wat moet ik doen?!!

Hi Jongen15anoniem,

 

ik snap dat je een droom hebt en dat je er ‘alles’ voor zou willen doen om die uit te laten komen, maar misschien kun je jezelf beter een nachtmerrie besparen.

Die 'scout’ lijkt me echt onbetrouwbaar. Heb je zijn naam als een op google in getypt? Laatst was er ook een nep Ajax-scout in een tv programma. Toen ging het niet zo zeer over seks, maar meer over geld en oplichting. Hij beloofde ook gouden bergen, maar die kwamen er nooit. Het hoeft dus niet dezelfde te zijn natuurlijk. Maar wees in elk geval voorzichtig.

Bel desnoods naar Ajax en vraag of ze die scout van jou kennen van naam en of ze ook zaken met hem doen. Een grote club zal daar echt wel serieus antwoord op geven. Dan heb je iig al een beetje info over wat voor soort scout hij is. Je kunt in hetzelfde gesprek ook vragen of en wanneer er talent-dagen zijn en hoe je je daar voor kunt aanmelden.

Ook al heeft jouw scout goede contacten met Ajax, het hoort sws niet, dat hij aan jou zit. Dat heeft niks met voetbal te maken, maar meer met de seksuele afwijking die jouw scout lijkt te hebben.

Zelf vind ik gepijpt worden door een andere jongen (ook) wel lekker, maar dat gaat dan in goed overleg op vrijwillige basis. Dat is dus totaal iets anders.

Tuurlijk moet je weerbaar zijn en tegen een stootje kunnen als je verder wil in het voetbal, maar zijn 'methode’ slaat echt nergens op. Kap met die gast.

Als jij het talent hebt om door te breken, zijn er vast open dagen waar je jezelf voor kunt aanmelden of val je sws wel op als er scouts bij jouw wedstrijden aanwezig zijn.

 

Het allerbeste en hopelijk geef je nog een keertje een update.

 

Groetjes :slight_smile: ,

M&M's

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey, als je dit vertelt aan de politie (dan hoeven je ouders het niet eens te weten, dat kan gewoon via een meldformulier) dan gaan ze met je mee naar die afspraak. Ze verstoppen zich, en als die trainer wat doet dan arresteren ze hem ter plekke. 

Reputatie 3
Badge +3

Ik weet zijn naam niet maar misschien is dat niet de beste manier om het aan de politie te vertellen, want hij zei ook nog dat als ik het vertelde voordat ik bij Ajax zit, ik serieuze problemen krijg enzo. Ik weet het echt niet maar wat als hij mij echt wel kan helpen, en ik alleen een paar keer hem moet pijpen? Dat heb ik er wel voor over hoor

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Is niet normaal. Geloof me, de politie gaat je helpen. Als ze hem niet op heterdaad betrappen dan nemen ze hem alsnog mee. Geloof me, je bent veilig. Je hoort hem niet te pijpen. Je kan ook contact opnemen met Ajax over of de afspraak wel echt bestaat. Btw de kans is vrij groot dat het niet echt is, straks pijp je hem voor niks. 

Reputatie 3
Badge +3

Dankjewel voor de reactie, ik ga denk ik niet naar de politie maar ik ga niet naar de afspraak

Sorry maar even recht door zee

 

Ajax is 1 van de beste ploegen met een nog betere jeugd opleiding.

Denk jij echt dat daar iemand even binnekomt? Ook al zou jou trainer een scout van ajax kennen, je komt er toch niet binnen…

Je zult misschien even daar het gras zien maar voor de rest niks.

Als je  echt zo goed ben in voetbal dan word je vanzelf gescout. Jou trainer kan daar echt niet voor zorgen.…

 

Daarnaast, zijn de handelingen die je vericht strafbaar met hem omdat je minderjarig bent.

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Maar ik speel al op best hoog niveau dus ik denk niet dat het onmogelijk is en ik wil echt alles geven voor mijn droom

Sorry maar…

als je al op hoog niveau voetbalt dan zouden er sws wel wat scouts langskomen, als die je niet zullen zien staan (teams als zwolle, az, volendam, mvv, graafschap) dan zou ik zeker ajax niet verwachten.

En ik wil je droom niet kapot maken maar dat is dan gwn te moeilijk, dan moet jr echt harder en meer trainen

 

Daarnaast heeft jou trainer 0.0 invloed op Ajax, die "scout" zal dan verslag doen bij de jeugd directie en ook zij zullen dan kijken of je daadwerkelijk de tijd en moeite waard bent voor de opleiding, als dat zo is dan zullen ze je een kans geven met een oefenwedstrijd…

Oftewel, jou trainer kan echt niet zorgen dat jij even snel naar ajax gaat via die scout...

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben toch wel naar de club gegaan. De scout was er echt en hij zij dus dat hij mijn fysieke staat wou bekijken. Hij ging mij eerst meten. Daarna moest hij me wegen, ik moest alles uittrekken behalve onderbroek, maar dat is opzich geen probleem. Toen moest ik op een loopband gaan rennen en nog wat andere oefeningen. Ik had ondertussen alweer alles aangetrokken maar omdat ik heel erg ging zweten en het best benauwd was in die kamer zei hij dat ik wel iets uit mocht trekken. Ik deed mijn t-shirt uit en toen zei hij ‘wow, je hebt echt een goed lichaam voor een 15-jarige dat zie ik niet vaak, laat me het eens beter bekijken. Toen ging hij dus ook bijn beenspieren bekijken en toen zij hij dat ik wel even kom gaan douchen en daarna had hij de uitslag. Ik deed dat en toen na een minuut of twee kwam hij binnen. Ik schrok natuurlijk en ik zag dat hij ook naakt was.  Hij pakte mij stevig vast en toen sloeg hij me een paar keer hard op mijn billen. Hij duwde me op de grond en ging op me zitten. Op dat moment ging hij me keihard neuken in mijn kond. Het deed zo veel pijn maar elke keer dat ik geluid maakte sloeg hij me op mijn rug en dat deed nog meer pijn. Toen bond bij mij vast met touw en  toen begon er iets verschrikkelijks.

hij had blijkbaar een soort zweepje mee genomen en  toen ging hij me op mijn piemel slaan en op mijn billen. Ik kon wel janken! daarna heeft hij nog een paar dingetjes gedaan waar ik liever niet over praat. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen want als ik iets tegen mijn ouders of de politie zou zeggen zou er iets met me gebeuren. Wat moet ik doen?

omg je moet echt naar de politie gaan, eerst naar je ouders en dan samen naar de politie! dit kan serieus echt niet, dit verhaal moet ik oprecht met pijn lezen….. k walg ervan!

meteen naar je ouders en dan dus naar de politie,

succes nog

Reputatie 2
Badge +1

Miss komt dit heel agressoef ofz over maar dit is echt niet normaal hier kan de trainer ook gestraft voor worden. Ik vind dat je dit aan je ouders moet vertellen en dan met hun naar de politie gaan. Zo kan de trainer gestraft en ontslagen worden. Want dit maakt me gwn ziek dat je eigen trainer je seksueel mishandeld is echt strafbaar!

maar dit is mijn advies ook wat iedereen moet doen, en als je problemen met je ouders hebt, dan zal ik eerst de kindertelefoon bellen en dan naarde politie gaan.

Ik hoop dat ik nog iets van je hoor en dat het goed is gekomen.

gr.

anoniempje

Reputatie 3
Badge +3

Maar ik durf het echt niet aan mijn ouders te vertellen en als ik het aan iemand vertel kan ik niet meer naar Ajax en dat is een hele grote droom van me

Het thuis gewoon zeggen Het zijn je ouders . Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zoude vinden als de  trainer op atletiek mij zou neuken of nog maar zou aanraken .Ik zou bij je medespeler eens horen of zijn dat een van hun het ook heeft moeten ondergaan . En als het zo is samen bij dat club baas melden . Samen sterk .

Reputatie 2
Badge +1

Wrm zou je niet meer naar ajax kunnen? Bel de politie en vertel het en dan wordt die trainer ontslagen, dan kan je toch nog steeds naar ajax? En wat is nou belangrijker dan naar de politie gaan omdat je trainer je seksueel heeft misbruikt?

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Hij zegt dat als ik het vertel dat de afspraak met de scout niet meer doorgaat, maar ik ben bang dat als ik wel naar de club ga maandag, ik ook met die man seks moet hebben.

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben toch wel naar de club gegaan. De scout was er echt en hij zij dus dat hij mijn fysieke staat wou bekijken. Hij ging mij eerst meten. Daarna moest hij me wegen, ik moest alles uittrekken behalve onderbroek, maar dat is opzich geen probleem. Toen moest ik op een loopband gaan rennen en nog wat andere oefeningen. Ik had ondertussen alweer alles aangetrokken maar omdat ik heel erg ging zweten en het best benauwd was in die kamer zei hij dat ik wel iets uit mocht trekken. Ik deed mijn t-shirt uit en toen zei hij ‘wow, je hebt echt een goed lichaam voor een 15-jarige dat zie ik niet vaak, laat me het eens beter bekijken. Toen ging hij dus ook bijn beenspieren bekijken en toen zij hij dat ik wel even kom gaan douchen en daarna had hij de uitslag. Ik deed dat en toen na een minuut of twee kwam hij binnen. Ik schrok natuurlijk en ik zag dat hij ook naakt was.  Hij pakte mij stevig vast en toen sloeg hij me een paar keer hard op mijn billen. Hij duwde me op de grond en ging op me zitten. Op dat moment ging hij me keihard neuken in mijn kond. Het deed zo veel pijn maar elke keer dat ik geluid maakte sloeg hij me op mijn rug en dat deed nog meer pijn. Toen bond bij mij vast met touw en  toen begon er iets verschrikkelijks.

hij had blijkbaar een soort zweepje mee genomen en  toen ging hij me op mijn piemel slaan en op mijn billen. Ik kon wel janken! daarna heeft hij nog een paar dingetjes gedaan waar ik liever niet over praat. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen want als ik iets tegen mijn ouders of de politie zou zeggen zou er iets met me gebeuren. Wat moet ik doen?

Reputatie 1
Badge +1

Het was dus geen echte scout. Ze maken misbruik van jouw ambities. Je word blind door de gedachte dat je binnenkort bij Ajax kan voetballen. Direct naar de politie, en waarschijnlijk ook naar de huisarts. Is niet leuk en vast heel ongemakkelijk maar dan draaien die 2 tenminste de cel in

Wow wat erg voor je echt heftig je moet echt naar de politie hier mee want denk je in dat zo iets ook nog is bij andere gebeurd jij kan het nu stop zetten ik weet dat het super ongemakkelijk is en het word denk ik ook niet makkelijk maar dit kan echt niet en ik denk dat je dat ook weet 

Bij jouw is het gebeurd het is vrezelijk maar je kan nu voorkomen dat die 2 het bij andere ook gaan doen door naar de politie te gaan en wat Just_a_person al zij ga voor de zejer heid even langs de huisarts met die gene kan je ook praten als je dat wil 

Ik hoop dat je hier wat aan heb en je beter gaat voelen super veek sterkte

 

Reputatie 2
Badge +2

Jammer dat je niet naar de reacties luistert en elke dag weer met een verhaaltje aan komt zetten. Als ik eerlijk mag zijn. Heb zelf ook misbruik meegemaakt en moet zeggen dik 95% van dit lul verhaal niet geloof. Je wilt aandacht iedereen helpt je hier maar je lult gwn verder en kom je weer met een verhaal aan zetten. Wat moet ik doen!?!?!!?! Nou hebben ze al 67x vertelt. Jammer dat je zn troll moet zijn en hele serieuze zaken niet serieus neemt. DANK😊

 Hij pakte mij stevig vast en toen sloeg hij me een paar keer hard op mijn billen. Hij duwde me op de grond en ging op me zitten. Op dat moment ging hij me keihard neuken in mijn kond. Het deed zo veel pijn maar elke keer dat ik geluid maakte sloeg hij me op mijn rug en dat deed nog meer pijn. Toen bond bij mij vast met touw en  toen begon er iets verschrikkelijks.

uhm, 'toen begon er iets verschrikkelijks'?

 

Volgens mij was dat verschrikkelijke al eerder begonnen. Namelijk toen hij jou stevig beet pakte in de douche etc. Hij had sws van jou af moeten blijven.

Ik vind het wel een apart verhaal. Als alles echt zo gebeurd is, dan lijkt het wel of je in één of ander pedofielen circuit terecht bent gekomen. Eerst jouw trainer en nu die scout.

Ik zou dit alles sws aan tenminste één volwassene vertellen, zodat jij hulp krijgt en die gestoorde trainer en gestoorde scout hun straf niet kunnen ontlopen.

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met het Centrum voor Seksueel Geweld:

https://www.centrumseksueelgeweld.nl

0800-0188 24/7 gratis bereikbaar

 

Groetjes,

M&M's

 

Er ga jou echt niets gebeuren . Gewoon melden bij de Politie . Voor hun jou wat kunnen doen zitten ze in hotel den houtenlepel .

Reageer