Vraag

Mijn vriendje wilt zonder condoom

  • 4 February 2019
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendje wilt zonder condoom sex hebben maar dat vind ik dus helemaal geen goed idee en hij vindt het ook een belediging dat ik zijn piemel niet in mijn mond wil is het erg dat ik zijn piemel niet in mijn mond wil?Ik vind het zelf gewoon niet zo'n fris idee...

4 reacties

Beste mollieknolllie

het is helemaal niet erg dat je dat niet wilt.
je moet voor je eigen mening op komen.
je moet duidelijk zeggen wat je er van vind.
gaat hij dan door, zou je het dan mij willen laten weten.

groetjes annoniempo
Hey,
Je moet ook helemaal niet zonder condoom seks hebben tenzij je aan de pil bent)
Maar als je het niet wilt dan is het goed en hoeft je het ook helemaal niet te doen!
Zeg gewoon wat je er van vindt 🙂
Beste mollieknolllie

het is helemaal niet erg dat je dat niet wilt.
je moet voor je eigen mening op komen.
je moet duidelijk zeggen wat je er van vind.
gaat hij dan door, zou je het dan mij willen laten weten.

groetjes annoniempo

Ja hij is boos geworden wat ik helemaal niet snap...Hij noemde mij een respectloze trut...Uhm okay dacht ik?
Nu stuurde ik hem een bericht op whatsapp met :Hey ik snap helemaal niet waarom je boos bent,Ik vind het gewoon niet zo fris om een piemel in mijn mond te krijgen niet dat ik vies ben van jou...
Toen stuurde hij een filmpje van een man en een vrouw die elkaar zaten te pijpen en beffen...Ik vind het toen wel ver gaan dus ik zei tegen hem:We gaan hier morgen over praten ik doe dit niet via whatsapp en doe is normaal met dat filmpje slaat helemaal nergens op...(Ik ben ook helemaal niet gewend dat hij zo raar deed,Misschien zaten zijn vrienden weer op zijn telefoon te klooien (doen ze wel vaker)In ieder geval hopelijk doet hij morgen gewoon normaal en wilt hij wel normaal in gesprek gaan ik weet het niet maar zou dit een reden moeten zijn om het uit te maken denk je? Normaal is hij super aardig en heel beschermend en respectvol dus ik ben dit absoluut niet gewend,Hoe dan ook bedankt voor je antwoordt
Hey,
Je moet ook helemaal niet zonder condoom seks hebben tenzij je aan de pil bent)
Maar als je het niet wilt dan is het goed en hoeft je het ook helemaal niet te doen!
Zeg gewoon wat je er van vindt :)

Ik ben niet aan de pil,Wel een tijd geweest maar ik vond het toch niet zo fijn... Ja ik ga er ook zeker zeggen wat ik er van vind ik heb gelukkig een sterke mening hahahahaha

Reageer