Skip to main content

Hi,

 

Ik heb al 2 maanden een vriendje en wij zijn smoorverliefd op elkaar, en nu zit hij ook heel de tijd aan mijn kont en wilt hij vaak dat ik bij hem kom slapen. Dat vind ik wel leuk maar ik denk dat hij dan dingen wilt doen omdat hij dus telkens aan mijn kont zit. Wat moet ik hiermee doen? Want ik vind hem ook heel leuk en ook wel lekker🥴.

Alvast bedankt! Groetjes Eva14X_

ik denk dat je voor jezelf duidelijk moet krijgen of jij dit ook wil. wil je die stap nemen in jullie relatie om seksuele dingen te doen. of houd je het liever zoals het nu is omdat je jezelf er nog niet helemaal klaar voor voelt. dit is allemaal compleet normaal. wat het antwoord daarop ook is maak het goed duidelijk aan hem. jongens houden ervan als je duidelijk bent (ik kan t weten haha) dan weet hij ook waar hij aan toe is. en als hij een goed vriendje is zal hij het accepteren als je aangeeft nog niet klaar te zijn voor zon stap. doe het rustig aan. 


-onnodige quote verwijderd-

Dankje voor je reactie! Ik zou het er wel over hebben als ik hem weer zie!


graag gedaan en succes :)


Idd wat Toin zegt; je zult eerst voor jezelf moeten beslissen hoe jij hier in staat. Als jij vindt dat het nog te vroeg is of dat je jezelf nog te jong vindt, moet je daar duidelijk in zijn. Geef duidelijk je grenzen aan en leg uit dat je het (nog) niet wilt. Als hij echt van je houdt, zou dit hem niets uit moeten maken. Als hij wel aandringt, moet je je afvragen of het verstandig is om met elkaar verder te gaan.

En als jij het ook wilt, have fun. Maar zorg dan alsjeblieft wel dat jullie minimaal één vorm van anticonceptie (maar idealiter pil + condoom) gebruiken want ik neem aan dat je nog niet zit te wachten op een kleine.


Reageer