Vraag

mijn vader heeft mij verkracht

  • 1 October 2021
  • 13 reacties
  • 3124 Bekeken

Badge

ik was gisteren aan het chillen in mijn kamer, en mijn vader kwam binnen en we begonnen te neuken, nu ben ik zwanger


13 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy,

Als eerst weet dat dit niet jouw schuld is maar het zijne. Als er nog niet klaar voor bent om te bespreken met volwassenen praat er dan eerst over met een goede vriend die je vertrouwt. Hoe lastig het ook is het lucht wel op.  Voel je er asjeblieft niet vies door want het is zijn schuld en je bent niet vies dat is hij! Voel je ook niet schuldig als je er aangifte over wilt doen hij had dit nooit mogen doen. 

Srry voor de late rea!

Hoe gaat het nu met je? 5 maanden later

Ik ben ook benieuwd naar

Heb je aangifte gedaan???

Reputatie 5
Badge +5

ik was gisteren aan het chillen in mijn kamer, en mijn vader kwam binnen en we begonnen te neuken, nu ben ik zwanger

Veilig thuis inlichten. Als hij je echt zwanger heeft gemaakt halen ze je zo uit huis en ben je van die pedo af. Handel hiernaar want dit kan echt niet.

Reputatie 7
Badge +19

Hoe gaat het nu met je? 5 maanden later

Dit is erg !!!

Ga aangifte doen bij de politie 

Want dit is zo erg

Ik denk niet dat je zwanger wordt door één keer te neuken

Reputatie 4
Badge +2

je bent zwanger in 1 dag? knap zeg

Reputatie 1
Badge

Hoi,

ten eerste wat erg dat dit is gebeurd!! Ik hoop dat het je niet heel erg getraumatiseerd heeft, maar ik kan me wel voorstellen dat je er niet al te goede herinneringen aan hebt. Wat ik zou doen is met je mentor gaan praten, als je dat niet durft kan je hem ook mailen (of als je magister hebt via daar een bericht sturen). Ik zou het ook bij de politie melden. Wat jouw vader heeft gedaan is heel erg strafbaar, en als je naar je mentor gaat kan je als je dat goed vindt uit huis worden geplaatst. Als je dat niet fijn vindt zou ik het ook zeggen. 
Heel veel succes 🤞🏻😘 

Badge

vervelen echt kut .  Sterkte erme. Hoe oud ben jij dan?

13 ://

Badge

vervelen echt kut .  Sterkte erme. Hoe oud ben jij dan?

Hoiii,

Wat enorm naar voor je dat dit je overkomt.

Wat ik zou doen is er z.s.m. over praten met iemand die je vertrouwd. Als je niemand weet kan het ook altijd met de kindertelefoon. Zeg het ook tegen je moeder (als je die nog hebt). Je zal ook iets van abortus moeten doen, want ik denk dat je nog te jong bent voor een kind. Dat moet ook in overleg met een dokter en volwassene.

Je kan ook aangifte doen tegen je vader, want zoiets mag hij niet doen. Hij hoort een leuke, lieve, betrouwbare vader te zijn.

Veel sterkte!!

Heyy

 

Jeetje.. Dat is niet niks zeg.

 

Wat je vader hier deed is natuurlijk verschrikkelijk slecht en ook strafbaar.. Hoe gaat het nu met je en ben je op een veilige plek?

 

Je kan als je het prettig vindt anoniem contact opnemen met Centrum seksueel geweld. Die kan je iedere dag, 24/7 bellen op het nummer 0800-0188. Je kan ook iedere werkdag tussen 16:00 en 06:00 met hun chatten en in de weekenden / feestdagen tussen 22:00 en 06:00.

Ook kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 anoniem bellen of chatten met de kindertelefoon. De Kindertelefoon is bereikbaar op het nummer 0800-0432.

 

Ik raad je net zoals Soph1609 aan om met iemand in je omgeving te praten over deze gebeurtenis. Je kan bijvoorbeeld gaan praten met je moeder, mentor, een familielid, vertrouwenspersoon of de huisarts. Praten over zoiets is misschien erg lastig, maar ik weet zeker dat je het kan! De mensen in je omgeving kunnen je dan helpen en ondersteunen om te kijken wat er nu het best kan gebeuren. Die zijn er echt voor je! Aangifte doen is inderdaad ook een mogelijkheid, maar dit kan je ook het best met iemand bespreken.

Als je praten echt heel erg eng vindt kan je ook een brief of berichtje sturen naar iemand in je omgeving. Dat is misschien wat makkelijker voor je.

 

Als je zeker wilt weten of je zwanger bent of niet kan je het best een zwangerschapstest afnemen. Je geeft aan dat dit gisteren is gebeurd dus je kan nu volgens mij ook nog de morning-afterpil innemen. Die kan je halen bij de apotheek of de drogist. Hieronder heb ik nog een aantal linkjes hierover neergezet.

 

Informatie over de morning-afterpil: https://sense.info/nl/zwanger/morning-afterpil

Informatie over zwangerschapstesten: https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-niet

Informatie voor als je zwanger bent en de mogelijkheden: https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-en-dan

 

Sterkte! Het komt weer goed en ik geloof in je <3

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +3

En doe aangifte

Reputatie 3
Badge +3

Ga naar je moeder. Of maar iemand die je vertrouwt

Reageer