Vraag

Mijn vader betast mij, is mijn vader een creep???

• 19 april 2016
  • 3 reacties
  • 1087 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 16 en sinds kort blijft mijn vader steeds langer bij mij in de kamer als ik ga slapen. Ook komt hij steeds vaker bij mij in bed liggen en aait hij mij over mijn lichaam.
Eerst vond ik het niet zo erg, maar nu wordt het steeds meer en meer en raakt hij ook mijn gevoelige plekjes aan.
Ik duwde zijn hand weg en toen was hij ook mij kamer uit gegaan, maar ik ben heel bang dat hij vanavond weer zoiets gaat doen.
Wat moet ik nu doen????
Het is zo ongemakkelijk en naar.
Help mij aub alle tips zijn welkom

3 reacties

Haai,

Dat is niet zo prettig voor je, maar hoe is de band met je vader? zijn jullie heel close, vertellen jullie elkaar veel? hoe zie jij het zitten. misschien bedoelt je vader het goed, je hebt vaders die zich gedragen als een moeder gevoel die bij zijn dochter liggen enz.
Maar wat bedoel je precies met aaien? over heel je lichaam waar dan?
Het is natuurlijk wel vreemd. doet hij ook zulke dingen wanneer hij niet in je kamer is of als als je alleen met hem thuis bent, praat hij wel eens met je over dingen wat niet kan als vader?
Ik zal zeggen Vader Waar Ben Je mee bezig dit Kan Niet ik Ben Je dochter Je mag dit Niet doen dit is Voor Mij egt Niet leuk en ook Niet Fijn aub Wil je ermee stoppen want ik voel me ongemakkelijk hier door xx
Het is heel erg vreemd dat je vader dit doet, ik snap dat je heel erg van je vader houdt, maar dit is seksuele mishandeling.
Je moet niet bang zijn om hierbij hulp te zoeken, want wat je vader nu doet kan echt niet en zeker niet bij jou.

Reageer