Vraag

Mijn tante heeft een vriendin

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 841 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen .

Ik heb een leuke tante ze is alleen staan met twee kinderen mijn neefje en nichtje . En was met de kerstvakantie gaan Skye . Woensdag was ze bij ons op bezoek om wat te praten . Ze begon te praten over de ouders van haar partner . Zie haar dat ik dacht dat ze singel was . En of haar partner een leuke man was . Doe zij ze dat ze over partner sprak om dat het geen man is maar een vrouw . Ik schrok maar kan het wel begrijpen . En ik mocht het niet verder vertellen . Ze is bang dat er op familiebijeenkomsten raar over gedaan zou worden . En dat mensen het vaak niet begrijpen .

 

Nu het rara is dat ik na ons gesprek over mijn tante fantaseer hoe zijn met een vrouw vrijde onder de douch sta en dat voor gekke dingen . Ik heb dat nooit zo over ander mensen gehad . Ook niet over vrienden of vriendinnen . Wat is er mis met me ?  

Sorry ik begrijp er zelf niets van .


4 reacties

Hey Timotje

 

Je tante heeft een vriendin. Over je tante en haar vriendin fantaseer je weleens, waarvan je je afvraagt of dat normaal is. 

 

Op zich is het voor een tiener niet ongewoon om seksuele fantasieën te koesteren. Toevallig zou je je tante een aantrekkelijke vrouw kunnen vinden, waardoor de gedachte rond je tante en intimiteit je opwindt. 

 

Zou het verstandig zijn om naar deze gedachten te handelen? Naar mijn mening niet. Ik vermoed dat je tante een stuk ouder is dan jij, en daarnaast is deze familie. Echter ontmoet je vroeg of laat vast iemand waar je intiem mee kan worden :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hey Timotje

 

Je tante heeft een vriendin. Over je tante en haar vriendin fantaseer je weleens, waarvan je je afvraagt of dat normaal is. 

 

Op zich is het voor een tiener niet ongewoon om seksuele fantasieën te koesteren. Toevallig zou je je tante een aantrekkelijke vrouw kunnen vinden, waardoor de gedachte rond je tante en intimiteit je opwindt. 

 

Zou het verstandig zijn om naar deze gedachten te handelen? Naar mijn mening niet. Ik vermoed dat je tante een stuk ouder is dan jij, en daarnaast is deze familie. Echter ontmoet je vroeg of laat vast iemand waar je intiem mee kan worden :slight_smile:

 

He Kenshin

Ik vind mijn tante een heel mooie vrouw . En ik denk niet om samen wat met mijn tante wat te hebben . Maar hoe zijn als vrouw met een ander vrouw dingen doe . Ik denk altijd maar dat ander meisjes of vrouwen die ik niet ken lesbo zijn . En nu komt het zo dicht bij .

Gr Timotje

Het zou kunnen dat het uit de kast komen van je tante bij jou nieuwsgierigheid heeft geprikkeld. Dat lijkt me een vrij gebruikelijk fenomeen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +2

Het gaat zo. Je komt op een leeftijd. Je ziet een mooie vrouw. Je denkt daar overna op een seksueel getinte manier. Je merkt op eens dat je schakelpook gaat bewegen en je gast vervolgens schakelen. Heel normaal heb ik ook. En dat je dat bij je tante hent vind ik ook vrij normaal als zij jou geil maakt dan krijg je dat niets aan te doen. Hebben we allemaal wel eens. Succes met schakelen! En vergeet de koppeling niet in te drukken. 

Reageer