Mijn stiefbroer wilde seks


Reputatie 5
Badge +3

Dus ik woonde in Engeland vroeger en had een stiefbroer en dus hij wilde me neuken. Ik ben gelijk terug naar Nederland gegaan en het is nu 3 of 4 jaar geleden nu :/


10 reacties

Reputatie 1
Badge

Oke dus wat is de vraag?

Reputatie 2
Badge +1

Oke dus wat is de vraag?

Hallo!

Een topic heeft niet altijd een vraag.

Topics kunnen soms ook plekken zijn om iets kwijt te willen.

Reageer asjeblieft de volgende keer anders op een topic aangezien ik het persoonlijk een beetje onbeschoft vond.

Groetjes

Wat goed dat je meteen terug naar Nederland ging !!!!!!

Je moet volgende keer meteen tegen je ouders vertellen,  want het is niet oké 

 

Zelle

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige Quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Oke xxx

Oke dus wat is de vraag?

Hallo!

Een topic heeft niet altijd een vraag.

Topics kunnen soms ook plekken zijn om iets kwijt te willen.

Reageer asjeblieft de volgende keer anders op een topic aangezien ik het persoonlijk een beetje onbeschoft vond.

Groetjes

Dit dus. Ik vind het behoorlijk kansloos om dan '’wat is de vraag?'’ te gaan zeggen op een topic met een best wel heftig iets. 

Reputatie 5
Badge +3

Oke dus wat is de vraag?

Hallo!

Een topic heeft niet altijd een vraag.

Topics kunnen soms ook plekken zijn om iets kwijt te willen.

Reageer asjeblieft de volgende keer anders op een topic aangezien ik het persoonlijk een beetje onbeschoft vond.

Groetjes

Dit dus. Ik vind het behoorlijk kansloos om dan '’wat is de vraag?'’ te gaan zeggen op een topic met een best wel heftig iets. 

@TheMightySlayer ja he

Wel een beetje brutaal om dat te vragen

@JESSE 420 

Reputatie 5
Badge +3

@Zelle  best wel

Reputatie 7
Badge +4

Het is op zich redelijk begrijpelijk dat hij zich afvraagt wat te antwoorden alleen op deze wijze is niet gepast.
De vragen die bij mij wel gelijk naar voor komen zijn: Hoeveel invloed heeft het nu nog op je like is het een trauma of gewoon een gebeurtenis? Doen deze situaties zich vaker voor in je omgeving oh en hoe heb je er destijds op gereageerd naast dat je gelijk terug ging naar NL?
Probeer de situaties in je topics iets meer uit te leggen zoals wat wil je echt vertellen, waar kunnen wij in helpen en hoe wil je deze hulp.
Groetjes DaVinci

Reputatie 5
Badge +3

Het is op zich redelijk begrijpelijk dat hij zich afvraagt wat te antwoorden alleen op deze wijze is niet gepast.
De vragen die bij mij wel gelijk naar voor komen zijn: Hoeveel invloed heeft het nu nog op je like is het een trauma of gewoon een gebeurtenis? Doen deze situaties zich vaker voor in je omgeving oh en hoe heb je er destijds op gereageerd naast dat je gelijk terug ging naar NL?
Probeer de situaties in je topics iets meer uit te leggen zoals wat wil je echt vertellen, waar kunnen wij in helpen en hoe wil je deze hulp.
Groetjes DaVinci

Is goed

Reageer