Vraag

Mijn Seksuele gedachtes.. (15 jaar)

  • 27 December 2018
  • 3 reacties
  • 952 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
ik ben een dood normaal meisje van 15 jaar en ik vinger al sinds mijn 12de. Ik doe het ongeveer bijna elke dag. Meestal voel me daarna schuldig omdat ik er eigelijk mee wil stoppen. Maar ik vind het echt lekker. Ik weet het niet, ik doe het al 3 jaar en denk dat ik er nog langes niet mee ga stoppen. Dat is dus een deel van mijn seksuele gedachten.
Een ander deel is dat ik nog nooit een vriendje heb gehad en nog nooit hebt gezoend. En echt, het wordt tijd want ik kan mezelf niet Meer langer tegen houden. Ik wil zó graag zoenen met iemand. Iedereen die ik ken heeft bekant al verkering gehad en gezoend, en langzamerhand wordt ik een beetje jaloers.
Heel soms heb ik ook geile gedachtes om iets met ene vrouw te doen.

MAAR wat ik vannacht heb gedroomd gaat wel erg ver naar de top😳 ik heb namelijk gedroomd dat ik voor de eerste keer ging neuken met een jongen die ik niet eens ken. Het begon dat we opeens op het bed lagen en het een beetje awkerd was maar ik kon er wel goed mee omgaan. Ik ga niet alles in details vertellen want dan kan er net zo goed een boek van gemaakt worden. Ik ga het erop houden dat het net niet gelukt was. Hij zat er 1 sec in, maar niet gelukt.
IEUW! Waarom droomde ik dit?! Voor dat ik in slaap val droom ik altijd in bed dat ik graag met een jongen wil gaan zoenen enz maar DIT? whohooww😬. Ben er nog steeds een beetje in schock over...

mijn vragen zijn:

  • Meiden: hoe vingeren jullie? Ik doe het er gwn OP. Als ik het er in doe, dan voel ik echt helemaal niks....
  • hoe oud zijn jullie?
  • hebben jullie ook wel eens rare gedachtes over mensen? Beetje het zelfde als ik? Ik ben bang dat ik de enige ben...
deel jullie ervaring! Laat het even achter of je nou jongen of meisje bent. ( ook interesant voor de rest! )

3 reacties

Ik herken het eerste stuk helemaal, ben al een tijd zelf op seksueel vlak actief, maar ik heb nu een sterk verlangen naar een relatie. Iemand met wie je het leven kan delen en gewoon close en klef mee kunt zijn. Maar ik blijf gewoon wachten tot er iemand op mijn pad komt en dan probeer ik het zodat ik niet hopeloos opzoek ga en mezelf opjaag,
Hoi

Het is heel normaal om rond jouw leeftijd met deze gevoelens en gedachten rond te lopen. De droom die je had, overkomt anderen ook wel eens. Je hoeft je er niet voor te schamen.

Met vingeren hoef je niet per se te stoppen. Als je het fijn vindt, is het helemaal ok om te vingeren.

De eerste keer is fijner met iemand waar je je goed bij voelt. Ik raad je aan om te wachten op een partner waar je een goede band mee hebt.

Groetjes
Kenshin
Een droom betekent vrij weinig vind ik!

gewoon ik draain rondjes en ik ben nog op zoek naar een fijne manier ik ben 13 (meisje)

jazeker!! Ik denk hetzelfde alleen dan over een vrouwelijke 😶😶😶😶docent! Ik droomde dat ze ineens in dr ondergoed voor de klas stond

Reageer