Vraag

Mijn piemel nogal groot?

  • 26 April 2018
  • 3 reacties
  • 1043 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey. Ik ben 15 jaar en mijn penis is stijf nu net ongeveer 19,5 cm. Mijn ex ( toen nog mijn vriendin) wou na een tijdje te scharrellen wel seks. Alleen toen ze mn broek wegtrok schrok ze. En ik vroeg wat er was maar ze zei niks. Roen even later zei ze dat ik er niks aan kon doen maar ze dacht dat het dus pijn ging doen. Dus een grote hebben kan een nadeel zijn?

Ben ik de enige van mn leeftijd?

3 reacties

Heyy 5T1JN

Nee, natuurlijk ben je niet de enige met een lange penis . Het kan voor een meisje wel wat pijnlijker zijn als de sekspartner een grote penis heeft.
Maar maak je vooral niet te druk 🆒

XXX, Sarahharvey
Sommige hebben een grote, sommige een kleine
Sommige meisjes houden van grote, sommige weer van kleine
Welke je nou hebt, ze hebben allemaal hun voordelen en nadelen
Maar veel maakt de lengte van je lul niet uit
Maak je vooral niet druk inderdaad
Hi 5TiJN,
Ja, je piemel is nogal groot. (ik vind het mooi)
Nee, je bent nooit de enige, voor jouw afmetingen.
Als ik mijn dagboek nakijk was ik 19 cm. op het eind van 15 jaar. Ik ben nu bijna 17 en mijn stijve is 21,4 cm. en heeft een omvang van 18 cm! dat is 5,7 cm. breed.
Het klopt dat meisjes eerst schrikken, dat heb ik ook meegemaakt. Als ze niet durft, dan moet je dat accepteren!
Mijn ervaring is dat meisjes het ook zeer spannend vinden: wees dan heel voorzichtig, gebruik glijmiddel en wees niet gehaast.
Mijn ervaring is dat een meisje behoorlijk kan 'rekken' en mij lukte het eigenlijk altijd om haar binnen te dringen. Nadat ze gewend was, na een paar keer neuken, kon ik mijn hele lengte ook gebruiken! Voor ons, (het meisje en ikzelf) was het binnendringen altijd een heerlijke ervaring: omdat hij zo dik is! (ook mijn eikel is erg dik en groot)
Wees gewoon heel voorzichtig en laat haar het werk eerst zelf doen (in het begin).
Mijn ervaringen zijn meest positief en juist omdat hij zo dik was!
: ) M12G

Reageer