Vraag

mijn papa

  • 8 September 2021
  • 30 reacties
  • 2625 Bekeken

Badge +1

hallo allemaal, mijn papa is de beste ooit….altijd stoeien, ik kon bij hem in bed gaan liggen als ik me alleen voelde, ik kon de douche inlopen om mn tanden te poetsen of wat dan ook.

toen mn borsten net begonnen te groeien ging dat nog en mocht dat nog.

maar nu ik cup d heb mag dat allemaal niet meer...papa wil zelfs niet stoeien met me.

wat doe ik verkeerd? .. ik bedoel ik weet hoe hij eruit ziet onder de douche

 

 

 

help


30 reacties

Idk dit klinkt nu wel een beetje fake

maar als het echt is. zal je wrs gwn aan moeten wennen dat je afstand moet nemen van je vader

en als ik jou was zou ik niet willen neuken met je vader

Reputatie 1
Badge

ik vroeg t aan de andere meiden

Ja dat kan zijn, maar je vraagt om hulp en advies in het algemeen. Je kan heel dwars gaan doen, maar kom dan zometeen niet aanzetten dat je band met je vader volledig naar de klote is, omdat jij dacht dat het een goed idee zou zijn om als zijn dochter (maakt niet uit dat je geadopteerd bent) hem onder de douche te vErRaSsEn. Als je van mij geen hulp wil moet je het maar zeggen, dan investeer ik er ook geen tijd meer in. Joe!

Ik ga stuk om dit, wie wilt Zn eigen vader nou verasssn onder de douche🤣

@Dadel123en @eenanoniemejongen1 , jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Excuus, begrijpelijk. Even niet over nagedacht toen ik de vraag van Dadel beantwoordde.

Hopelijk kan de TS weer even inhoudelijk reageren. :)

Reputatie 6
Badge +4

@Dadel123 en @eenanoniemejongen1 , jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Off-topic

Reputatie 1
Badge +1

Btw tx voor toch die reactie :D

Reputatie 1
Badge +1

Shid sŕy ik zit op een oud kutding

Reputatie 1
Badge +1

@eenanoniemejongen1 geen reactie op me vraag of wel? ;(

Off-topic

ik vroeg t aan de andere meiden

Ja dat kan zijn, maar je vraagt om hulp en advies in het algemeen. Je kan heel dwars gaan doen, maar kom dan zometeen niet aanzetten dat je band met je vader volledig naar de klote is, omdat jij dacht dat het een goed idee zou zijn om als zijn dochter (maakt niet uit dat je geadopteerd bent) hem onder de douche te vErRaSsEn. Als je van mij geen hulp wil moet je het maar zeggen, dan investeer ik er ook geen tijd meer in. Joe!

Reputatie 1
Badge +1

@eenanoniemejongen1 du de hoe typ je zo f snel ben je op computer ofz XD

Badge +1

ik vroeg t aan de andere meiden

Ik zal de quotes even achterwegen laten.
Hij wil waarschijnlijk niet meer met je stoeien omdat je groter bent geworden en van zijn kleine meisje zo langzamerhand veranderd in een meid en vrouw. Dit is iets dat niet alleen bij jou voorkomt, maar ook bij anderen.

De een vindt het fijn om meer afstand te nemen van zijn/haar ouders, de ander verlangt er juist naar om wel samen te zijn en te stoeien e.d. en zou willen dat het zo blijft zoals het altijd al was. Jij bent valt volgens mij onder die laatste groep. Het lijkt me verstandig dit eens aan te geven. Wellicht kan hij je uitleggen waarom hij wat meer afstand neemt of kunnen jullie een soort van afspraken maken over wat jullie wel en niet willen.

Wat betreft het verrassen: doe dat maar niet. Ik vermoed dat hij het absoluut niet op prijs zal stellen. Spreek liever je waardering uit via woorden of een cadeautje; niet via seksuele verrassingen - die zijn ook nog eens verboden, zoals Dadel al aangeeft. Je plan uitvoeren zal jullie band alleen maar beschadigen.

Reputatie 1
Badge +1

Nee je kan gezeik  krijgen enz

Idk

Badge +1

niemand hier die bij zn vader woont

 

Badge +1

iemand hier aanwezig die t zeflde heeft?

 

Badge +1

dus ik moet niks doen

 

Reputatie 1
Badge +1

Ight maar weet gwn dat politie gaat zeiken enz

Badge +1

wat niet weet wat niet deert toch

 

Reputatie 1
Badge +1

Ight maar aleen da mag ni want je bent minderjarig en hij volwassen dus gaat de politie enz zeuren  :}

Badge +1

dat ik m onder de douche verras

 

Reputatie 1
Badge +1

Ight idkwelke fantasie je hebt maar Nice  :)

Badge +1

ik heb de fantasie dat ik hem kan belonen voor al die jaren dat ie voor mij heeft gezorgd

 

Reputatie 1
Badge +1

Nope hz?

Badge +1

is t erg dat je fasntasieen hebt?

Reageer