Vraag

Mijn oom had een stijve


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heee

Mijn oom en ik waren aan het stoeien toen ik voelde dat hij een stijve kreeg. Ik vond dit best spannend en raakte het af en toe "perongeluk" aan. 

Ik krijg altijd zo'n warm gevoel als ik hem zie en rare ideeën. Soms wil in hem gewoon kussen als we alleen zijn of naar de wc gaan en naakt terug komen en kijken wat er gebeurt. 

Jaaa ik weet dat het verkeerd is maar kan er niks tegen doen. 

 

Meer meisjes hier soort gelijke ervaring mee? 


10 reacties

Hey,

Ik ben geen meisje, maar ga je wel even gelijk zeggen dat je dit absoluut bij een fantasie moet houden. Als je oom er goed op reageerd is dat leuk voor jullie, maar moraal heel erg verkeerd.

Je oom pleegt dan meerdere strafbare feiten zoals incest, seks met minderjarige, en verkrachting mocht jij dat er van maken als hij bijv. te ver gaat.

 

Houd het a.u.b. bij een fantasie, je kunt veel beter seks hebben met een leeftijdsgenoot of een dildo. Dit is beste voor iedereen.

Dit is echt heel raar en jullie zijn strafbaar! Zeg het tegen je ouders of bel de politie, want hij is een pedofiel en heeft een stijve als hij met jou speelt. Dit moet je echt nooit meer doen, want dit kan in de toekomst anders heel raar en vervelend worden! Ik heb je gewaarschuwd!

Dat is wel heel raar, verder zijn jullie strafbaar als je dat soort seksuele activiteiten met je oom verricht. Het is ook wel een beetje raar dat hij een stijve heeft tijdens het spelen met jou. Ga dat in ieder geval niet aanraken, want er kunnen rare situaties hieruit ontstaan.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, @Annoniempjeee001212 ,

je vertelt dat je bepaalde seksuele ideeën hebt over je oom, die een volwassene is. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seksuele dingen te doen / seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

Badge

Ik weet niet of je het weet, maar jongens/mannen kunnen ook zonderde seksuele opwinding een stijve krijgen dus dat je ook een stijve had betekent niet perse dat hij geil was misschien ook wel maar het kon ook gewoon per ongeluk gebeuren!!

Even kleine update ik ben er achter dat ik het eig graag wilde. Dus ik heb het opgezocht. Hij geef mij af en toe pianoles en ging deze keer op zijn schoot zitten. Espres een beetje richting zijn midden en wat bewegen ofzooo.. Sorry hoor maar moet dit even ergens kwijt. Hij kreeg weer een stijven en ik vroeg wat voel ik nou ineens. Toen schaamde hij zich. 'het duurde ff uiteindelijk heb ik zijn lul aangeraakt en in geknepen. Hij zei dat we dat beter niet moest doen. Dus toen gestopt.

 

Ik ben gewoon echt hopeloos 😅

 

Andere meisjes hier ervaring mee? (oom, neef, broer, etc) 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

ik heb mijn neef eens gepijpt (ik 13-neef 16)

 

maar is er nog iets verder gebeurt

ik heb mijn neef eens gepijpt (ik 13-neef 16)

 

maar is er nog iets verder gebeurt

Jaa maar wel wat ontdekt dus.? Vond je het lekker? 

Dit is echt heel raar en jullie zijn strafbaar! Zeg het tegen je ouders of bel de politie, want hij is een pedofiel en heeft een stijve als hij met jou speelt. Dit moet je echt nooit meer doen, want dit kan in de toekomst anders heel raar en vervelend worden! Ik heb je gewaarschuwd!

Een man kan vaak zomaar een stijfe krijgen ook als hij het niet wilt. Als een vrouw of meisje hem daar per ongeluk of zelfs expres aanraakt kan dat gebeuren ook zonder dat hij zich echt aangetrokken voelt. Dat maakt iemand dus nog niet gelijk pedofiel zelfs als het een minderjarige is. Volges mij ben je pas pedofiel als je als volwassene alleen of bijna alleen maar op minderjarige valt. Als zo iemand daar dan ook nog voor kiest er iets mee gaat doen is diegene strafbaar en word het het pedo seksueel. Op school in groep 8 hebben we daar toevallig voorlichting over gehad.  

Ik zou met je oom verder niets meer doen want het is slecht voor jullie band en het kan jou en vooral hem flink in de problemen brengen ook..

Reputatie 4
Badge +3

ik heb mijn neef eens gepijpt (ik 13-neef 16)

 

maar is er nog iets verder gebeurt

Is niet erg dat neef wat doe.

Ik heb keer oom gedaan maar hij is 2 jaar oud als ik.

Is wel 3 jaar geleden waar met kaar aan spel toen mijn broek kapot ging toen zag hij mijn onderbroek 

Reageer