Mijn moeders borsten voelen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en wil graag in mijn moeders borsten knijpen maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Wie kan mij helpen?

14 reacties

Niemand gaat je helpen want incest is goor.
Tja... Je kan het proberen wanneer ze slaapt of bewusteloos is... Hey ik wil je niet op erge dingen brengen... maar als je erover wakker ligt ofz
Heee,

Het is een beetje raar om aan je moeders borsten te zitten.. Je kan het beter niet doen en wachten tot jezelf een vriendin vind ?

X meisje van 1e
13^
Nee.
Doe dat niet.
Niet doen. Je moeder gaat dat sws niet chil vinden en als je het toch hebt gedaan zal ze daar aan terug denken elke x als ze je ziet. (Niet dat ik ervaring heb ofzo maar dat denk ik)
Ik zou dat ook niét doen hoor! Ik had het geluk toen ik 13 jaar was de borsten mogen voelen van ons vrouwelijke hulp in de huishouding . Ze was een Spaanse meid van 22 jaar. Het was toen zomer en bij ons zwembad achterom de bungalow. Ik was aan het zwemmen en ze was de ramen aan het poetsen. Zei ik voor de grap spring in het water. Reageerde zei dat ze dan haar kleding uit doet. Natuurlijk okay!
Ze kwam naakt het water in ze was zo mooi en zo volwassen. Ze deed mijn zwembroek naar onder. We waren beiden naakt en ze zei voel maar dan aan mijn borsten.
Ik kneep zachtjes erin en likte of zoog ook aan haar tepels . Mijn slappe lul groeide stijf want ik was zo geil. Complimentje van die Spaanse chick dat ik al een grote pik heb. Ik heb me in het water afgerukt terwijl ik naar haar blote body keek. Mijn sperma spoot ik in het water dus.. gilde ze ik ga er nu uit voordat ik dat slijm aan me lichaam krijgt. En wie weet maak je me zwanger. Ik lachte en ging rondjes naakt zwemmen. Gelukkig was ze al nu aangekleed want mijn moeder kwam kijken. Met de vraag die kwam waarom zwem jij naakt?? Smoesje wat werkte ik wil helemaal bruin worden! Ha ha.
hey,
het is je moeder maar ik denk als je zegt dat je nieuwsgierig bent dat je moeders het wel wil accepteren en dat ze er gaan problemen meer heeft, maar er in eerst instant raar van gaat kijken
groetjes
Badge

Ik ben 14 en ik wordt soms zo geil van mijn moeders borsten als ik naar haar kijk als ze onder onder de  douch staat.. ik wil er zo graag aan voelen he.. maar zij vindt dat apnormaal maar ze heeft zoon groote dat ik eraan wil zitten.. wat moet ik doen?

Hallo Dennis2002-14 :)

Het is best wel raar als je aan je moeders borsten wilt zitten. Het is ook gewoon geen goed idee en incest. Je kan het beste gewoon proberen een vriendin te zoeken om aan haar borsten te zitten als de tijd rijp is maar dat moet niet je enige reden zijn.

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +5

Hey @Dennis2002-14 ,

Het lijkt me handig om dit niet te doen.

Beter doe je dit bij je vriendin maar niet bij je moeder.

Liefs,

Daniël

@Dennis2002-14 Je zou het kunnen proberen, maar ik weet niet hoe het dan afloopt.

Ik wil ook al heel lang mijn moeders borsten aanraken, maar dat lukt mij ook niet.

Als je dit heel graag wil, moet je bijvoorbeeld een keertje met je moeder gaan douchen of in bad gaan.

Wedden dat je dan haar borsten mag/kan aanraken?

Ik zou het maar niet doen, maar je kan het proberen!

Liefs,

AjaxFan2021

Ik zou dat ook niét doen hoor! Ik had het geluk toen ik 13 jaar was de borsten mogen voelen van ons vrouwelijke hulp in de huishouding . Ze was een Spaanse meid van 22 jaar. Het was toen zomer en bij ons zwembad achterom de bungalow. Ik was aan het zwemmen en ze was de ramen aan het poetsen. Zei ik voor de grap spring in het water. Reageerde zei dat ze dan haar kleding uit doet. Natuurlijk okay!
Ze kwam naakt het water in ze was zo mooi en zo volwassen. Ze deed mijn zwembroek naar onder. We waren beiden naakt en ze zei voel maar dan aan mijn borsten.
 

-onnodige quotes verwijderd-

Dat is wel lijp bro :O

Badge

Hoi! Ik heb dit ook:

Je kan het vragen, maar dat gaat hele ongemakkelijke situaties opleveren.

Of het gewoon laten!

Groetjes,

Anoniem4002

Reageer