Mijn moeders borsten aanraken/voelen

• 22 februari 2021
  • 24 reacties
  • 1016 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag:

Binnenkort ga ik met mijn moeder een nachtje naar Fletcher Hotel. Daar hebben ze hotelkamers met douches middenin de kamer. Dan lijkt het me leuk om één keer in mijn hele leven mijn moeders borsten aan te raken/te voelen. Maar ik weet niet of mijn moeder dit goed vindt.

Want ik heb geen vriendin en alle meiden in mijn klas hebben hele platte borsten, mijn moeder heeft best grote borsten.

Is dit handig of niet? En valt dit onder de incest-wet of niet?

Liefs,

Anoniem4002

24 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Niet doen. Dat is niet oké.

Badge

@jaivy Oké maar wat nou als mijn moeder dat toch goed vindt?

Reputatie 5
Badge +9

Nogsteeds niet doen.

Reputatie 3
Badge +3

De bosten van je moeder aanraken mag wel, het is nog net geen incest, al adviseer ik het niet, maar als je het zo graag wilt en je moeder ook, zie ik niet dat het fout is, ga gewoon niet verder dan dit...

Badge

@Flopflop14

Oké bedankt voor je advies en ik zal zeker niet verdergaan dan alleen borsten aanraken

Badge

Maar hoe vraag ik dat aan mijn moeder of ik haar borsten mag voelen/aanraken?

Gewoon vragen van: Mam, mag ik je borsten aanraken/voelen?

Of hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan vragen?

Groetjes,

Anoniem4002

Badge

niet doen daar komt seks van 

Reputatie 3
Badge +3

Tja, @Anoniem4002 , vragen, volgens mij is er geen techniek te vinden op de hele wereld om je moeders borsten aan te raken… dat moet je maar echt zelf bedenken… als iemand op dit forum een manier bedenkt, petje af, maar probeer nou een vriendin te zoeken, als dat niet werkt, kan je nu, want in een reactie zij je dat je 18 was, naar een stripclub, al zijn die wel dicht, en dan betalen voor die dingen, maar een vriendin zoeken is alsnog de beste optie hier, groetjes, 

-flopflop14 

Badge

@Flopflop14 Oké bedankt voor je tip.

Maar ik wil het zoo graag en ik heb helaas geen vriendin maar ik wil een keer in mijn hele leven mijn moeders borsten voelen.

Ik heb wel al een techniek bedacht om mijn moeders borsten aan te raken/te voelen, maar die deel ik later…………..

Zoals ik dus al zei: ik wil het heel graag, hoe krijg ik dat voor elkaar als ik met mijn moeder een nachtje bij Fletcher ga slapen?

Want juist daar kan ik haar borsten zien omdat de douche middenin de kamer staat!

Groetjes,

Anoniem4002

Badge

niet doen daar komt seks van 

Dat denk ik niet @Nachomeisje3606 

Ik zou voor geen 100 euro seks willen met mijn moeder.

En hoezo denk je dat eigenlijk?

Van borsten aanraken komt geen seks, ik raak haar borsten alleen maar aan en voel ze alleen maar verder doe ik niets.

Groetjes,

Anoniem4002

Badge

ja sorry maar toch nie proberen 

Badge

Oké hier komt de techniek van hoe ik mijn moeders borsten ga aanraken/voelen (als het mag!):

Eerst vraag ik: ¨Mam, mag ik jouw borsten aanraken/voelen?

Als ze ja zegt, zal ik de volgende techniek toepassen: eerst een beetje wrijven over haar borsten en tepels met een hand en daarna met twee handen.

Is dit een goeie techniek?

En meiden: Welke techniek van borsten voelen/aanraken vinden jullie fijn?

Groetjes,

Anoniem4002

Badge

je kan proberen

Badge

Oké

Badge

Ik ga het gewoon proberen als ik een nachtje met mijn moeder naar Fletcher Hotel ga.

Want ik wil zoo graag een keer mijn moeders borsten aanraken/voelen, want ik ben echt reuze benieuwd hoe de borsten van mijn moeder voelen.

Jongens: Hebben jullie weleens je moeders borsten gevoeld? En hoe voelde dat?

Groetjes,

Anoniem4002

Reputatie 1
Badge +1

Hey, Anoniem4002

Ik heb zelf geen interesse om mijn moeder borsten aanraken/voelen. Maar iedereen heeft zijn interesse. Wens je veel succes.

Badge

En hoe is het gegaan, heb je je o zo lange droom vervuld?

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik ben ook benieuwd

Badge

@Almasant @thisboy2007 Ik heb het nog niet geprobeerd want ik weet niet goed hoe ik dit aan mijn moeder moet vragen. Hebben jullie tips hoe ik dit kan aanpakken want ik wil het wel graag!

Badge

Ik ben dus van plan om als ik met mijn moeder een weekendje weg ga het dan te gaan doen en ik heb er op zich best wel zin in want mijn moeder heeft best wel grote borsten en als ik die dan mag aanraken/voelen zal de kans groot zijn dat ik een erectie krijg

Is het anders een idee om met mijn moeder te gaan douchen een keer?

Want dan krijg ik eerder de kans om haar borsten te voelen (en heel misschien te zuigen, maar dat is een beetje te seksueel)

Reputatie 1
Badge +1

Je hebt al aan haar borsten gevoeld/gezogen.:sweat_smile:  Nee, maar echt zoek een vriendin of ga naar een strip club, prostituees of iets anders. Maar dit bij je moeder is best raar, de kans dat ze ja zegt is echt heel klein en de kans dat jullie band verpest raakt groter, dit hoeft natuurlijk het maar het is niet een risico wat ik zou willen lopen.

Reputatie 3
Badge +3

@Anoniem45126 hoeveel accounts heb je nu?

Badge

@Flopflop14 Best veel, maar veel van mijn accounts worden steeds verwijderd dus daarom maak ik steeds nieuwe aan.

Maar hebben jullie echt geen tips voor hoe ik aan mijn moeder kan vragen of ik één keer haar borsten mag voelen?

Reputatie 3
Badge +3

Je kan het ook op een papiertje schrijven en op haar bed leggen bijv.

De groeten

Reageer