Vraag

Mijn moeder de hoer..

  • 19 November 2018
  • 11 reacties
  • 2236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn moeder is een prostitue en ik ben een jongen van 14 die dingen ontdekt dus zelf vind ik het lekker dat mijn moeder dagelijks seks heeft met verschillende mannen voor geld en soms mastrubeer ik daarop. Hoe ze zoveel mogelijk dildos en lullen kan bevredigen in 1 keer, super geil vind ik dat. Maar dit heb ik aan teveel vrienden van mij verteld en die zien het ook wel lekker te vinden en komen nu voortdurend voor mijn moeder over de vloer en dan maken ze wild gebruik van haar eestal in groepjes van 9.. Help wat moet ik doen?

11 reacties

Hoi

Ik vind het eigenaardig dat je moeder jouw vrienden toelaat als klant. Dat lijkt me niet zo gepast. Misschien helpt het om met je vrienden ergens anders af te spreken, of bij je moeder aan te geven dat je het ongemakkelijk vindt dat ze dit met je vrienden doet.

Groetjes
Kenshin
Ik vind het niet erg dat ze dat doen want het zijn mijn vrienden en volgens hun moet ik ze het gewoon laten doen met haar want dat doe je voor vrienden. Maar ze maken er videos van en laten die aan andere zien.
als ik mag vragen, hoe oud ben jij en je vrienden?

dit is namelijk niet echt normaal
Het is niet ok dat je vrienden zeggen dat jij ze moet "laten doen". Je vrienden gedragen zich heel erg respectloos. Ik vind het vreemd dat je moeder dit toelaat, aangezien jullie best nog jong zijn.
14 jaar
Ik denk dat het strafbaar is .
Ik blijf het persoonlijk eigenaardig vinden om seksuele dingen te doen samen met je moeder. Het is jouw keuze, maar ik raad je af hierop in te gaan. Je moeder moet je keuze respecteren. Zorg vooral dat je zelf niet gebruikt wordt, of dingen tegen je zin in moet doen.
Hoe oud zijn je vrienden
15 en 16 jaar
dan is het seksuele misbruik

Reageer