Vraag

Mijn leraar en ik

  • 19 October 2019
  • 1 reactie
  • 975 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo!

Sinds kort praat ik met mijn leraar via WhatsApp. We hebben het altijd gezellig op school maar nu we via de telefoon praten komen er meer dingen aan bod. Zo heeft hij verteld dat zijn droom is met een jongere vrouw seks te hebben, dat hij al lang over mij fantaseert en dingen met me wilt doen. Nu wil ik dit dus ook en we weten beide de consequenties. Nu vroeg hij of ik binnenkort bij hem wil overnachten in een hotel en dan het een en ander doen (hij moest daar zijn vandaar). Is dit heel raar als ik daadwerkelijk seks zou hebben met mijn leraar? Ik ben overigens volwassen.

 

Groetjes, 

 


1 reactie

Hey,

 

In sommige scholen is dat verboden, maar volgens de wet weet ik niet of het verboden is. In principe mag je als meerderjarigen seks hebben met z’n tweetjes.

 

Of het raar is, is wat anders. Is er sprake van echte liefde, of willen jullie samen experimenteren? Dat jullie alleen met elkaar vrijen, zonder relatie maar gewoon omdat jullie het fijn vinden, zou hij misschien beter mensen van zijn eigen leeftijd kunnen zoeken. Dat geldt eigenlijk ook voor liefde. Iemand die veel ouder is dan jij, heeft een ander soort leven.

 

Ik denk dat er ware liefde kan zijn tussen iemand die tachtig is en iemand die twintig is, maar het is niet handig en het wordt niet door iedereen geaccepteerd.

 

Groetjes,

 

Geen_Naam

Reageer