Vraag

mijn kleine broertje van 10 wil seks

  • 5 August 2022
  • 9 reacties
  • 2183 Bekeken

Badge

Ik Heb een vraagje

 

Ik heb Een klein broertje die nu constant tegen mij verteld dat hij zo'n zin heeft in seks met iemand

Ik weet niet wat Ik hiermee aanmoet maar ik heb hem belooft dat ik het niet tegen volwassenen zou zeggen.

Wat moet Ik doen?

 

Groeten anoniempie123


9 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als jij je er niet fijn bij voelt zeg het dan. Sowieso word incest niet echt als iets positiefs gezien 

Badge

Als jij je er niet fijn bij voelt zeg het dan. Sowieso word incest niet echt als iets positiefs gezien 

Ik begrijp niet echt wat je bedoelt

Hij bedoeld dat je geen seks mag hebben met je familie. Maar volgens mij was dat ook niet het probleem?

Badge +1

Ik Heb een vraagje

 

Ik heb Een klein broertje die nu constant tegen mij verteld dat hij zo'n zin heeft in seks met iemand

Ik weet niet wat Ik hiermee aanmoet maar ik heb hem belooft dat ik het niet tegen volwassenen zou zeggen.

Wat moet Ik doen?

 

Groeten anoniempie123

 Hij overdrijft  gwn Like ik denk dat hij dat ergens heeft geleerd en nu nie kan stoppen om er over te praten 

Badge

Hij bedoeld dat je geen seks mag hebben met je familie. Maar volgens mij was dat ook niet het probleem?

Nee inderdaad

 

Badge

Mijn probleem is dat hij erover praat en ik weet niet hoe te reageren dan omdat ik het ongemakkelijk vind

Badge +1

Mijn probleem is dat hij erover praat en ik weet niet hoe te reageren dan omdat ik het ongemakkelijk vind

Zeg tegen je broertje ik vind dat ongemakkelijk en kan je er alsjeblieft mee stoppen.

Badge +1

kvraag me af wrm een 10-jarige seks wilt.

Like ksnap he bij 12/13-jarige da ze wille neuke en die dinge bc door puberteit snapj.

Maar probeer gwn te zegge tege u broer da da ni ok is bc kweet hoe da voelt om geneukt te wprde op u 10.

(kwer verkracht door men neef drm dak weet hoe da voelt op 10)

Kvraag me ook wel af hoe oud jij bent.

Als je wa meer wilt wete reageer dan gwn ff op dees kwil wel gerust ding zegge enz.

Badge

kvraag me af wrm een 10-jarige seks wilt.

Like ksnap he bij 12/13-jarige da ze wille neuke en die dinge bc door puberteit snapj.

Maar probeer gwn te zegge tege u broer da da ni ok is bc kweet hoe da voelt om geneukt te wprde op u 10.

(kwer verkracht door men neef drm dak weet hoe da voelt op 10)

Kvraag me ook wel af hoe oud jij bent.

Als je wa meer wilt wete reageer dan gwn ff op dees kwil wel gerust ding zegge enz.

Ik ben 16

Reageer