Mijn Half Zus Is hoer, ik wil niet in dezelfde richting belande.

  • 19 August 2013
  • 11 reacties
  • 1978 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn zus is een soort h0er.
ze doet aaan webcam se x voor geld enzow.
alleen ik vinger mezelf alleen nu. maar ik ben bang datt ik dezelfde richtijng als haa rop ga nu en dat wil ik echt niet.
me ouders zitten steedss gelukkig ben jij zo verstandig enzow. maar ik heb steeds spijt als mezelf heb gevingend,
Is het nu  het beste om te stoppen of?
iemand andere tips of idee hoe ik hiermee om kan gaan of dat ik nu ook een **** word ?
x

11 reacties

Vingeren is normaal voor meisjes van jouw leeftijd heeft geen bal te maken met je wordt **** enzo. Je Hoeft je niet schuldig te voelen.
als je vingert en je krijgt spijt/schuldgevoel is heel normaal hoor had ik vroeger ook dit gaat over.
en als je vingert word je echt geen **** dat heb je geheel zelf in de handen.
vingeren is normaal hoor van vingeren ga niet in een keer naar h0er
en me zus is ook h0er echt erg::::::(((((
haha hoezo zijn iedereen hier hoeren als je zelf vingert XD
dat je je schuldig voelt heeft een reden. Steeds als je een orgasme hebt ben je moe en ook worden je emoties erg sterk, daar komt het door. Jezelf vingeren is heel normaal, en je word daarvan ook echt niet zomaar een ****!
Ik vraag me af of het echt wel normaal is voor mijn leeftijd? ik ben 13 en ik hooor niemand hier over in mijn omgeving thuis of me vriendinnen?!
komt dat omdat iedereen het voorzich houd?
zouden mijn vriendinnen er raar van opkijken als ik het hun vertel?
xx
of wat normaal is? vingeren ?
ja is vingeren normaal?
lexy mastruberen is heel normaal bijna iedereen doet het meisjes iets eerder dan jongens.
en weet zeker dat je vriendinnen het ook doen en zo niet dan gaan ze het nog doen hoort nu eenmaal bij pubertijd.
en denk wel dat ze er van opkijken als je dit verteld want normaal zeggen mensen het niet zo 1 2 3 
Ik deed al mastruberen toen ik 11 was. Iesch normaal. Oja, ik ben nu wel hoer trouwens. Maar dat geeft niet, niet oordelen!

Reageer