Vraag

mijn buurjongen en buurmeisjes geneukt . help!

  • 2 November 2020
  • 10 reacties
  • 9133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen gisteren moest ik oppassen op mijn buurjongen en buurmeisje (bijde 11jaar , ik ben 13 )

We gingen naar hun kamer en ze zeiden dat ze iets gingen halen dus ik wachtte toen ze terug binnen kwamen waren ze naakt , ze trokken mijn broek en onderbroek af ik zei wa doen jullie en ze zeiden niks mijn buurmeisje begon mij te pijpen , toen zei ik niks meer toen ze stopte begon mijn buurjongen mij te pijpen - De tekst is verwijderd door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumrege9 - , toen vroegen ze of ik hun wou neuken ik zei ja zonder te denken , ik neukte me buurmeisje en dan me buurjongen , toen stopten we deden onze kleren aan en deden iets anders ,

Mijn vraag is dit erg ze wouden het zelf ???


10 reacties

Hey anoniem. Boy.j

Volgens mij is dit niet zo erg zo lang jullie condoom hadden gebruikt kan er weinig fout gaan 

Groetjes JandeB.

Hoi,

eigenlijk is het niet de bedoeling dat je hier mee instemt. Aangezien je wat ouder bent dan zij, was het beter geweest als je hen hierop aansprak (zorgt voor minder problemen, mochten ze het aan volwassene vertellen).  Voor de volgende keer zou ik het niet doen en hen erop aanspreken dat het niet kan/mag. Maar de keuze ligt aan jou, doe waar jij je goed bij voelt.

Ik zou dit absoluut niet nog eens doen. 11 is jong. Het zijn kinderen. Ze weten nog niet wat seks en alles is. Later kunnen ze hier erg spijt van krijgen, omdat ze op hun leeftijd nog niet nadenken over dat soort dingen.

Doe dit niet meer

Reputatie 3
Badge +2

hadden jullie allemaal al schaamhaar ofniet

Reputatie 3
Badge +4

hadden jullie allemaal al schaamhaar ofniet

Dit is het belangrijkste van dit hele verhaal. (Sarcasme)

 

Hallo iedereen gisteren moest ik oppassen op mijn buurjongen en buurmeisje (bijde 11jaar , ik ben 13 )

We gingen naar hun kamer en ze zeiden dat ze iets gingen halen dus ik wachtte toen ze terug binnen kwamen waren ze naakt , ze trokken mijn broek en onderbroek af ik zei wa doen jullie en ze zeiden niks mijn buurmeisje begon mij te pijpen , toen zei ik niks meer toen ze stopte begon mijn buurjongen mij te pijpen - De tekst is verwijderd door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumrege9 - , toen vroegen ze of ik hun wou neuken ik zei ja zonder te denken , ik neukte me buurmeisje en dan me buurjongen , toen stopten we deden onze kleren aan en deden iets anders ,

Mijn vraag is dit erg ze wouden het zelf ???


Ik zou het volgende keer niet nog een keer doen.

Reputatie 3
Badge +2

Hz sorry hoor het is maar een vraag maar ik zou het nog een keer doen als jullie er goed bij voelen

hadden jullie allemaal al schaamhaar ofniet

Alleen ik en men buurmeisje mijn buurjongen nog nie

Hey anoniem. Boy.j

Volgens mij is dit niet zo erg zo lang jullie condoom hadden gebruikt kan er weinig fout gaan 

Groetjes JandeB.

Ok

Ik zou dit absoluut niet nog eens doen. 11 is jong. Het zijn kinderen. Ze weten nog niet wat seks en alles is. Later kunnen ze hier erg spijt van krijgen, omdat ze op hun leeftijd nog niet nadenken over dat soort dingen.

Doe dit niet meer

Ze weten wel wat seks is , en ik denk wel dat ze erover nagedacht hadden hoor

Badge

ik had het ook gedaan op die leeftijd

 

Reageer