Vraag

mijn broertje loopt naakt rond

  • 28 November 2022
  • 6 reacties
  • 1389 Bekeken

Badge

Mijn broertje loopt af en toe helemaal naakt door het huis en speelt hij ook nog naakt met de lego en zit naakt op de bank

Broertje is 6 

Is dit normaal voor iemand van zes


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik zie er geen probleem in, maar als jij je er echt oncomfortabel mee voelt zou ik het er met je ouders over hebben

 

Badge

heyhey 

 

ik denk dat het nog normaal kan zijn, hij is desnoods ook maar een kind ! is wel nog een beetje laat denk ik maar ergens kan het nog denk ik! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou het er met je ouders over hebben. Als je 6 bent ben je oud genoeg om te snappen dat je met anderen rekening moet houden en niet overal naakt kunt lopen.

Ik denk dat het juist vertrouwd voor hem voelt. Ik zou er niet mee zitten want het is eigenlijk heel normaal als een jongetje van 6 af en toe naakt is. Moet kunnen toch. We zijn zo preuts geworden want mijn ouders zeggen dat het eigenlijk heel normaal is en vroeger ook meer geaccepteerd werd dan nu. Ik zie mijn broer ook wel eens naakt en mijn zusje ook maar we doen er niet moeilijk of raar over. Als er mensen op bezoek komen is het wel wat anders natuurlijk 😉

ik denk dat het geen probleem is voor hem maar als jij het naar vindt kun je het er met je ouders over hebben dat je wilt dat het stopt

Reputatie 7
Badge +5

Ja lekker toch doe ik ook, speel alleen niet met Lego

Reageer