mijn broer wil me pijpen

  • 24 November 2021
  • 6 reacties
  • 2269 Bekeken

Badge

mijn broer  -tekst door Kindertelefoon verwijderd-  vroeg mij gister toen ik op zijn kamer aan het stofzuigen was: Wil je mij pijpen? ik zei nee en rende weg. nu ben ik bang voor mijn broer. wat zal ik tegen mijn ouders zeggen?


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Misschien kan je zeggen 'ik moet jullie iets vertellen over mijn broer' je gaat rustig zitten en je vertelt de hele situatie die gebeurt is. Dan hoop ik dat je ouders je begrijpen en iets doen. Veel succes!

Reputatie 3
Badge +1

Hi, wat eng lijkt mij dat!

ik zou gewoon naar hem toe gaan en zeggen dat je dat echt niet wil. Als  hij je dan niet begrijpt zou ik inderdaad naar iemand gaan die je vertrouwd! Je ouders bijvoorbeeld, of je beste vriend/vriendin of je mentor! veel succes

Badge

Als je dat niet wil doe dat dan niet, zeg het tegen je ouders wat er is gebeurd. Als je jouw broer ziet zeg tegen hem dat hij zulke dingen niet mag vragen en zeg hem waarom het verkeerd is!

 

groetjes HelpendHandje_xxx

Reputatie 1
Badge

 ik wil wel pijpen dus hij weet nu wel iemand!

Reputatie 1
Badge

ik wil wel pijpen dus hij weet nu wel iemand!

ik wil ook wel. trio?

Reputatie 2
Badge +2

mijn broer  -tekst door Kindertelefoon verwijderd-  vroeg mij gister toen ik op zijn kamer aan het stofzuigen was: Wil je mij pijpen? ik zei nee en rende weg. nu ben ik bang voor mijn broer. wat zal ik tegen mijn ouders zeggen?

Zeg tegen je broer dat jij het niet normaal vind en dat je het niet wil. Als hij door blijft drammen gewoon switchen bij je ouders. Je kan ook eerst dreigen dat je het gaat zeggen. Zo escaleert de situatie niet 

Reageer