Vraag

mijn broer speelt met zijn dingetje in mijn bijzijn

  • 1 May 2020
  • 1 reactie
  • 940 Bekeken

Badge +1

Ik ben eigenlijk een beetje vies van mijn broer. Alja het boeit me niet of hij graag met zijn dingetje speelt maar ik vind het echt niet leuk dat hij het in de woonkamer doet! Ik zat deze avond nog naast hem in de sofa en ik zag gwn zijn hand naar zijn onderbroek dalen. Ik voel me ongemakkelijk! Oké het is normaal dat hij met zijn dingetje speelt maar daarna komt mijn hond (het is een chiwuawa) op zijn schoot zitten. En dan lokt hij het hand waarmee hij net met zijn dingetje heeft gespeeld. Ik durf het niet zo goed vragen dat hij ermee moet stoppen in zijn bijzijn want anders gaat hij beginnen schreeuwen dat het normaal is en dat ik het ook doe. Dusja iemand tips? 


1 reactie

Badge

Hoi!

wat raar van je broer dat hij dat met z’n zusje erbij doet! Een ook dat hij z’n handen niet wast…

ik zou hem gewoon netjes en beleefd vragen of hij dat op z’n kamer wilt doen, of in elk geval niet in jou bijzijn omdat jij je er erg ongemakkelijk bij voelt. Als hij dan begint te schreeuwen met dat jij het ook doet, zeg je gewoon: ik doe het toch niet in het bijzijn van jullie? 

hooelijk heb je er wat aan!

Reageer