Skip to main content
Vraag

Mijn 23 jarige buurjongen wil seks, wat nu?

• July 4, 2025
  • 10 reacties
  • 1328 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik ben een meisje van 13 jaar oud. Mijn buurjongen en ik kennen elkaar al een tijdje, en hij is 23. Het is net uit met zijn vriendin, en hij heeft het er over dat hij seks met mij wil. We gaan soms al samen wandelen (met onze hondjes), en dan raakt hij zo nu en dan mijn dij wel eens aan of geeft hij een kusje op mijn voorhoofd. Ook stuurt hij me wel eens filmpjes van zijn piemel, en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik durf er niet met iemand over te praten die ik ken. Heeft iemand advies voor mij?

Xx, 

Anoniempje :)

10 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • July 5, 2025

Duidelijk grenzen stellen! Als je wil, ga je gang zou ik zeggen. 

• July 5, 2025

Je moet er dadelijk mee ophouden - of nee, eigelijk hij moet er dadelijk mee ophouden. 

Hij mag je volgens de wet geen seksuele voorstellen doen, niet met je vrijen, geen oneerbare voorstellen doen en ook niet foto’s van zijn piemel sturen. 

13 en 23 is echt zonder twijfel onwettig en levert gevangenisstraffen op van maanden tot jaren in de cel (voor hem)  

Ook al is het met zogezegd “wederzijdse toestemming”. 

Jij kan immers niet toestemmen met eender wat omdat je seksueel minderjarig bent . 

Verder zou ik als ik jou was er echt een eind aan maken, zeker omdat je het zelf zoals je zegt raar vind en niet weet hoe reageren.    

Je kan hierover best effe naar de Kindertelefoon bellen. 

En de KT kan hier en nu mss wel ff tussenkomen op het forum? 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 5, 2025

Dit mag niet eens wat hij doet je bent minderjarig dus mag dit zeker niet dat je seks met hem hebt .

Maar de rest moet je zelf weten maar ga zeker niet met hem naar bed  

Maar zal zeker zeggen dat je het niet wilt en dat je nog veel te jong bent om het met hem te doen 

• July 5, 2025

Oh dit klinkt niet goed! Ik zou hem blokkeren en niet meer met hem praten. Straks verkracht hij je!

Dan maar alleen de hond uitlaten!

Groetjes Ducklover27 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 5, 2025

Hoi ​@Sundae_McFlurry ,

We lezen dat je buurjongen van 23 seks met jou wil, en dat je zelf niet zo goed weet wat je er mee aan moet. Je buurjongen is een volwassene, en het is een zorgelijke situatie wanneer je seks zou hebben met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Wat je buurjongen nu doet en wil, is tegen de wet.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Goed dat je hier bent gekomen om erover te praten!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img

Dankjewel voor alle reacties, alleen ik vind het moeilijk om erover met mijn ouders in gesprek te gaan. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 6, 2025

@Sundae_McFlurry gewoon tegen je ouders zeggen dar je vindt dat hij je onder druk zet om seks te hebben.  Je hebt zelf niets verkeerds gedaan en hij ook nog niet dus kunnen je ouders nu ervoor zorgen dat dit niet verder gaat.  Vertrouw je ouders.

• July 7, 2025

Misschien eerst appen dat je iets belangrijks moet zeggen en het vast voorbereiden. Of als je ze niet in de ogen kan kijken schrijf een briefje. 

Groetjes Ducklover27  

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 9, 2025

Bel de kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

als je al twijfelt niet doen. Het gaat hem waarschijnlijk alleen om de seks en gebruikt jou daarvoor.