Mezelf Pijpen

  • 5 July 2013
  • 28 reacties
  • 60052 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo

Ik hoor steeds meer dat er een manier is om jezelf te pijpen, zonder iets weg te halen , Een penis van 30CM Te hebben of heel lenig te zijn, maar gewoon zo.
Ik wil dat ook proberen.

Iemand enig idee? 

Al vast bedankt.

28 reacties

Ehmmm... rare vraag maar oke. Ik heb wel eens gehoord dat je door een bepaalde houding aan te nemen, je erbij kunt, maar lenigheid en de lengte van je penis blijven wel een rol spelen, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die je hiermee kunnen helpen. Het beste is als je het zelf probeert. Succes!

R1

P.S. Misschien is het niet zo slim om je naam te noemen.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Riviver,

bedankt voor je oplettendheid. Het is volgens de forumregels niet toegestaan om je echte naam te noemen. Deze heb ik ook danook bij CoolCat verwijderd.

Groetjes Claire
De Kindertelefoon
jezelf pijpen is wel mogelijk sommige mensen hebben gewoon een grote dick en dan kunnen ze erbij en sommige mensen zijn indd gewoon heel lenig. maar ik denk dat er een paar posities zijn waardoor je er makkelijker bij kan ofso zoek maar op . 
Ik kon het een paar jaar terug. Voorover buigen en in je mond stoppen. Oftewel: lenig zijn. Nu doet mijn rug echt teveel pijn als ik het probeer.
Ik kan dit alleen als ik overdag veel bewogen heb.. Dus als alle spieren goed warm en soepel zijn. Als ik de hele dag op de bank heb gehangen bijvoorbeeld kom ik niet eens in de buurt. Maar ik doe zeg maar gewoon op een stoel zitten en dan je benen vastpakken en jezelf als het ware naar beneden trekken. Als het zeer doet sowieso niet proberen! 😉
hey!

Ik kan het ook en ik ben 12.
Ik kan het ook alleen als ik veel heb bewogen, maar ik ga meestal dan op bed met mijn benen naar achter en dan ... ja je snapt me wel ;)

je kan ook gwn op een stoel zitten en naar benenden gaan met je hoofd dan kom ik er meestal ook bij hoor 😛
Ja ik snap hem haha. Maar ik kom verder als ik het zittend doe vandaar 🙂
Omg dat vind ik echt walgelijk, hoe kunnen mensen het normaal vinden om jezelf te pijpen? Dat is het vieste wat ik ooit heb gehoord. Iemand anders pijpen of gepijpt worden door iemand anders is wel normaal, maar jezelf pijpen... Ik zie een jongen al in zo'n houding zitten.. Dat is zo goor.
Ik kan mezelf pijpen.

En nee het is niet walgelijk in de puberteit ga je jezelf onderzoeken op seksueel gebied.
En de meerderheid van de jongens zal wel hierover nadenken of het proberen.
ik wil al lang mezelf ook eens pijpen, en ik heb een piemel van 8,5 cm, nee het is niet vies maar kan iemand me wat tips geven of zo plz...
Ik kan het ook ben niet heel lenig.
Kan je me alsjeblieft een paar tips geven
Ik zou 't ook graag willen, maar t lukt nog niet echt ; (
Ik denk dat elke jongen dat zou willen maar ja het lukt bij mij ook niet! 😢
Ik zou wel eens iemand (Justin Bieber of zo willen pijpen
@Leon13,

Justin Bieber heeft wel een lekkere grote piemel, tenminste een grote slappe, stijve weet ik niet, die heb ik nog niet gezien, maar hij is al wel 23 jaar. Pijpen is sws lekker. Ik kan mezelf ook niet pijpen, kom er net niet. Misschien als mijn broertje op mijn rug duwt wel, maar nog niet geprobeerd. Ik ken wel jongens die het kunnen en het is zo geil. Maar ja, ik heb gelukkig een vriendje die het ook wel leuk vindt om te doen bij mij
Mag ik vragen hoe oud je bent
???
Want ik vraag me af of ik een grote of kleine heb mijn lul is stijf 16 cm
Hoe is het in joun geval als ik vragen mag
@Leon13,

Ik ben 15 jaar en mijn stijve is 15 cm. Dus, als ik jou was, zou ik me als 13,5 jarige niet druk maken met een piemel van 16 cm, das best groot. Btw hoe heb je hem gemeten vanaf je buik tot het topje of vanaf topje tot en met je ballen?

Tip voor iedereen die het nog niet weet: als je op iemands naam klikt, kun je zijn/haar profiel bekijken en dan kun je Reacties of Topics klikken en dan kun je al een heleboel info over iemand vinden
Bedankt
Grappig dat ik altijd iedereen zijn vragen beantwoord en dat dat omgekeerd niet gebeurd #storyofmylife. Dit is niet speciaal voor één iemand bedoeld.
Badge

hoe kan je je zelf dan pijpen, dan moet je toch een rib verwijderen

Ik kan het! ...Een beetje. Het is een combinatie van lenigheid en penislengte.
 

Reageer