met kleren in bad

  • 13 February 2022
  • 8 reacties
  • 1442 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Al sinds mijn 12e vind het erg leuk om met mijn kleren in bad te zitten. Ik doe dit dus ook altijd als mijn ouders weg zijn. De kleren kunnen verschillen van enkel een shirt tot shirt, broek, sokken, schoenen en een jas. Ik vind het een heel fijn gevoel en wordt er erg opgewonden van. Dit komt denk door de kleur en vorm die natte kleren aannemen. Voor de rest vind ik dat alleen geil bij meiden en niet bij jongens ( behalve bij mijzelf). -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.- Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die dit doen. En dan bedoel ik gewoon met kleren in bad. Ik hoor het graag.

 

(PS: zet bij de reactie even of je een jongen of meisje bent, daar ben ik namenlijk ook erg benieuwd naar)


8 reacties

Hey! Ik snap jou helemaal! Wij hebben thuis een jacuzzi, daar ga ik ook altijd met mijn kleren aan in omdat ik het echt een lekker gevoel vind. Ik ga er meestal in met ondergoed, broek, shirt (trui in de winter) en sokken

@Lauradb waarom doe je dat?

@anoniem_anoniem ik vind het gevoel van natte kleren op mijn lichaam lekker. 

Badge

Ik doe het ook regelmatig met een spijkerbroek, rood of blauw shirt en een wit vestje. 

Heyy, ik doe het ook vaak en vind het heerlijk, **

**De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Badge

Wat heb je aan en vind je er lekker aan?

Reputatie 5
Badge +3

Ik doe dat ook wel eens alleen geen jas, sokken en schoenen aan ook wel eens onder de douche. Ik ben een jongen 12 jaar

Badge

Doe je het ook wel eens buiten?

Reageer