Vraag

Met een vriend

  • 27 October 2018
  • 10 reacties
  • 874 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zou heel graag een keer willen aftrekken met een goede vriend van me en misschien wel neuken alleen hoe vraag ik zoiets en waar en hoe weet ik of hij het ook wil bij heeft wel is fix met meiden dus ik twijfel best wel graag tips alvast dankje

10 reacties

Ik denk dat je gewoon eens met hem moet afspreken en het gewoon doen en niet vragen... hoe oud zijn jij en je vriend?
En hoe groot zijn jullie piemels
Ik ben zelf 13 (bijna 14) en hij is 14

Mijn penis is ongv 13cm en zijne weer ik niet
Nog meer tips?
Ik zou met hem afspreken en in jouw kamer op je bed gaan zitten zou ik waarheid durven of doen spelen en trek eerst een nieuwe broek aan zodat hij je onderbroek en je piemel kan zien en dan vraag je aan hem of jullie de extreme versie gaan spelen...
En vraag dan als je een tijdje bezig bent vraag je hen of hij durft of hij zijn onderbroek durft uit trekken voor 20 seconden en als hij niet durft zeg je dat je het ook gaat doen...

Alvast veel sucses
Hi joey5002, het antwoord van S-Anoniem vind ik een goed antwoord. Dit omdat ik zelf ook al heel vaak over dit onderwerp heb nagedacht en het beste leek mij toch echt gewoon doen durf of de waarheid spelen. Ik bedoel, 'pubers' onder mekaar en gewoon doen. Als het goed is zitten jullie bijden toch in de ontwikkelings fase en zullen jullie bijde waarschijnlijk seksuele gevoelens hebben. En je bent echt niet de enigste die dit al eerder geprobeerd heeft.
Good luck🍀
En je kan ook nog als opdracht doen.dat jij hem moet fappen en hij jou
Maar hoe kan ik vragen om af te spreken dat is een beetje raar in de 2e klas

E hoe kan ik normaal vragen voor extreme doen durf of waarheid want dat is ook een beetje awkard

En is er geen makkelijke manier via whatsapp ofso
Ja via watthsapp vraag je of je wat wil chillen
is gewon hoor wand ki afrukt ook faak met frient
exact doen wat 'anoniem' zegt! Ik heb het bij men neef ook zo aangepakt toen we 13-14 jaar waren, en nadien nog vaak afgetrokken met elkaar 😉
Je merkt snel als hij het wel of niet wilt. Als hij het echt niet wilt moet je zijn keuze ook respecteren en een ander slachtoffer zoeken

Reageer